نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

ششمین مسابقات نوآوری اجتماعی اروپا در سال 2018

ششمین مسابقات نوآوری اجتماعی اروپا در سال 2018
ششمین مسابقات نوآوری اجتماعی اروپا در سال 2018
ششمین مسابقات نوآوری اجتماعی اروپا در سال 2018
  • 2018

نگارش توسط مهران میرزائی در ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

دوره 2018 مسابقات نوآوری اجتماعی اروپا پروژه‌هایی با موضوع «تفکر محلی» را پذیرفت، که چالش‌های محلی ناشی از تغییر اقتصادی را به فرصت‌هایی برای نسل‌های جوان‌تر تبدیل می‌کنند. پروژه‌های برنده، از این قرارند: پلتفرم سفر دیجیتال برای افراد ناشنوا (Ulisse)، برنامه رشددهی برای جوانانی که می‌خواهند کسب و کاری راه بیاندازند (HeritageLab) و جهت‌گیری شغلی برای جوانان برآمده از مناطق کوچک شهری و روستایی (Career Bus). Heritage Lab: این شرکت شیوه‌های جاافتاده رشددهی نوآوری را به جوانان برآمده از شهرهای کوچک آموزش می‌دهد. این کار از آنها حمایت می‌کند تا براساس بازار موجود برای درک ارزش میراث فرهنگی محلی، کسب…

  • 12 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

دوره 2018 مسابقات نوآوری اجتماعی اروپا پروژه‌هایی با موضوع «تفکر محلی» را پذیرفت، که چالش‌های محلی ناشی از تغییر اقتصادی را به فرصت‌هایی برای نسل‌های جوان‌تر تبدیل می‌کنند. پروژه‌های برنده، از این قرارند: پلتفرم سفر دیجیتال برای افراد ناشنوا (Ulisse)، برنامه رشددهی برای جوانانی که می‌خواهند کسب و کاری راه بیاندازند (HeritageLab) و جهت‌گیری شغلی برای جوانان برآمده از مناطق کوچک شهری و روستایی (Career Bus).

  • Heritage Lab: این شرکت شیوه‌های جاافتاده رشددهی نوآوری را به جوانان برآمده از شهرهای کوچک آموزش می‌دهد. این کار از آنها حمایت می‌کند تا براساس بازار موجود برای درک ارزش میراث فرهنگی محلی، کسب و کارها و خدمات تازه‌ای را به راه بیاندازد.
  • Ulisse: این شرکت تجارب سفر محلی و بسته‌های تعطیلاتی را ساخته و می‌فروشد که توسط ناشنوایان برای ناشنوایان طراحی شده‌اند. این اولین پلتفرم دیجیتال اروپایی در نوع خودش است. این پلتفرم، هم‌زمان به آموزش زبان اشاره بین‌المللی هم کمک می‌کند.
  • Career Bus: این شرکت با تلفیق فن‌آوری و تعامل رو در رو، به جوانان روستایی کمک می‌کند. Career Bus به مناطق دورافتاده‌ سفر کرده و فرصت‌های اشتغال و دانش‌افزایی را در اختیار ساکنان جوان آنها قرار خواهد داد.

جایزه 50،000 یورویی تأثیرگذاری یا Impact Prize در این سال به Mouse4All از اسپانیا تعلق گرفت، پروژه‌ای که به افراد دچار معلولیت‌های شدید امکان کار با تبلت یا گوشی هوشمند اندروید را بدون لمس صفحه نمایش می‌دهد. درحالی‌که جهان در حال موبایلی شدن است، میلیون‌ها نفر از دایره این انقلاب دیجیتال بیرون مانده‌اند. افراد دچار معلولیت‌های حرکتی نمی‌توانند از صفحه‌ی لمسی رابط کاربری فیزیکی اکثر دستگاه‌های موبایل استفاده کنند یا به سختی می‌توانند. Mouse4All از دستگاه‌های ورودی جایگزین مثل کلیدها، موش‌واره‌های انطباق‌یافته و جوی‌استیک‌ها (دسته‌های بازی) استفاده می‌کند. این شرکت با دردسترس قرار دادن دستگاه‌های اندروید و تمام برنامک‌های نصب‌شده، عدم وابستگی و استقلال افراد مذکور را افزایش می‌دهد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !