نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

شهر قرآنی، شهری پر از نشانه‌های قرآنی

شهر قرآنی، شهری پر از نشانه‌های قرآنی
ایران
ایران

نگارش توسط مهران میرزائی در ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

بازی “شهر قرآنی” در یک شهر کوچک اتفاق می‌افتد. در این بازی یک شهر با همه جزئیات آن به تصویر کشیده شده است. با نگاه کردن به هر قسمت از آن، می‌توانید نشانه‌های قرآنی را مشاهده کنید. برای مثال اسم هر مغازه، اسم سوره‌ای از قرآن است که کودک شما از این طریق با اسم سوره‌ها آشنا خواهد شد. در حقیقت این یک شهر رنگارنگ، دلنشین و سرگرم کننده است. کودکان در این بازی هم سرگرم می‌شوند و هم با آیات و سوره های قرآنی آشنا می‌شوند. آموزش قرآن به کودکان از طریق بازی‌های متفاوت و جذاب است. کودک شما…

  • 135 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

بازی “شهر قرآنی” در یک شهر کوچک اتفاق می‌افتد. در این بازی یک شهر با همه جزئیات آن به تصویر کشیده شده است. با نگاه کردن به هر قسمت از آن، می‌توانید نشانه‌های قرآنی را مشاهده کنید. برای مثال اسم هر مغازه، اسم سوره‌ای از قرآن است که کودک شما از این طریق با اسم سوره‌ها آشنا خواهد شد. در حقیقت این یک شهر رنگارنگ، دلنشین و سرگرم کننده است. کودکان در این بازی هم سرگرم می‌شوند و هم با آیات و سوره های قرآنی آشنا می‌شوند.

آموزش قرآن به کودکان از طریق بازی‌های متفاوت و جذاب است. کودک شما در اپلیکیشن بازی “شهر قرآنی”، با بازی‌های مختلفی مانند: پازل، جورچین، لگو و … روبرو خواهد شد که در کنار همه این بازی‌ها، قرار است آیات قرآنی را هم یاد گرفته و آ نها را حفظ کنند. “شهر قرآنی” برنامه‌ای است که کودک شما در آن می‌تواند تفریح کند، بستنی، شکلات و … بخورد، سوغاتی بخرد، پارک برود، خرید کند و کلی کارهای دیگر که این اپلیکیشن را برای کودکان بسیار جذاب می‌کند. گرافیک زیبا و بی نظیر این بازی نیز در جذب کودکان به آن موثر بوده و بسیار مفید عمل می‌کند.

بازی “شهر قرآنی” بهترین اپلیکیشن قرآنی برای کودکان است که در آن صوت و متن سی سوره از قرآن با ۵ قاری نوجوان به صورت متنوع وجود دارد که باعث تشویق و ترغیب کودکان به قرآن می‌شود. در این اپلیکیشن تمرین‌هایی برای درست خوانی و حفظ قرآن کریم نیز وجود دارد. در اپلیکیشن بازی شهر قرآنی از استانداردهای آموزش و علم روانشناسی کودکان نیز بهره برده شده است. علاوه بر آموزش قرآن در این اپلیکیشن آموزش برخی مفاهیم ابتدایی مانند: رنگ‌ها، غذاها، میوه‌ها و هزاران مورد دیگر نیز وجود دارد. همچنین فرهنگ مهربانی و فرهنگ تمیز نگهداشتن محیط زیست نیز آموزش داده می‌شود. از مزایای شهر قرآنی به عنوان اپلیکیشن آموزش کودکان می‌توان به: کیفیت بالا، یادگیری و آموزش، پخش قرآن و …اشاره کرد. از معایب آن نیز عدم پخش فیلم، عدم تنظیم مراحل آسان به سخت و… است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !