نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

صندوق نوآوری مرکز اقدام اجتماعی

صندوق نوآوری مرکز اقدام اجتماعی
انگلستان
انگلستان

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

صندوق نوآوری “مرکز اقدام اجتماعی ” (CSAIF) مشارکتی بین “نستا” و “دفتر کابینه دولت انگلستان” است که از آوریل 2013 تا مارس2016 فعالیت خود را ادامه داده است ، صندوق نوآوری “مرکز اقدام اجتماعی” از 52 نوآوری امیدوارکننده که زمان، مهارت، انرژی و استعدادهای‌ شهروندان را در خدمات عمومی به کار گرفته‌اند پشتیبانی کرده است. مانند: حمایت از داوطلبان (Code Club) که به کودکان در یادگیری محاسبات و برنامه نویسی کمک می‌کنند و یا (GoodSAM)، اپلیکیشنی که هدفش دسترسی بهتر به کمک‌های اولیه در شرایط اضطراری است. شراکت 14 میلیون پوندی بین “نستا” و “دفتر کابینه” به نوآوری‌هایی از این…

  • 52 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

صندوق نوآوری “مرکز اقدام اجتماعی ” (CSAIF) مشارکتی بین “نستا” و “دفتر کابینه دولت انگلستان” است که از آوریل 2013 تا مارس2016 فعالیت خود را ادامه داده است ، صندوق نوآوری “مرکز اقدام اجتماعی” از 52 نوآوری امیدوارکننده که زمان، مهارت، انرژی و استعدادهای‌ شهروندان را در خدمات عمومی به کار گرفته‌اند پشتیبانی کرده است. مانند: حمایت از داوطلبان (Code Club) که به کودکان در یادگیری محاسبات و برنامه نویسی کمک می‌کنند و یا (GoodSAM)، اپلیکیشنی که هدفش دسترسی بهتر به کمک‌های اولیه در شرایط اضطراری است. شراکت 14 میلیون پوندی بین “نستا” و “دفتر کابینه” به نوآوری‌هایی از این قبیل کمک کرد تا هم مفهوم نوآوری اجتماعی و هم تأثیرگذاری خود را افزایش دهند.

نهایتا نتیجه این شد که بیش از 70000 انسان سخاوتمند در سراسر انگلستان زمان و تخصص خود را برای کمک به نزدیک به 175000 نفر صرف کنند.

برخی از نوآوری‌های اجتماعی که توسط این صندوق پشتیبانی می‌شوند به مقیاس قابل توجهی رسیده‌اند و می‌توانند خدمات خود را به هر سرویس دولتی در انگلیس که آن‌ها را سفارش می‌دهد ارائه دهند. برای مثال، هر مقام محلی می‌تواند یک طرح مراقبتی (Shared Lives Plus) «تطبیق و ارتباط بزرگسالان ناتوان یا افراد مسن با مراقبین برای به اشتراک گذاشتن تجربه های زندگی خانوادگی و اجتماعی خود» درخواست کند.

لازم به ذکر است که این صندوق تا به امروز 30 گزارش ارزیابی از تاثیرات اجتماعی خود منتشر کرده‌ است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !