نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“فامون” برای نمایشنامه‌هامون

“فامون” برای نمایشنامه‌هامون
ایران
ایران
  • 2019

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۵ آبان ۱۴۰۲

“فامون”، پلتفرم ارتباطی نویسندگان، کارگردانان و تهیه‌کنندگان است. تعداد قابل توجهی از نویسندگان، به‌خصوص نویسندگان تازه‌کار، برای پیدا کردن کارگردان و تهیه‌کننده با مشکل مواجه‌اند که اگر موفق به شکل‌گیری ارتباط نشوند متن‌شان باید در گوشه‌ای خاک بخورد. «فامون»، پلتفرمی است برای فروش آنلاین متون نمایشی که کمک می‌کند نویسنده‌ها در این فضا کارگردانی برای اجرای آثار خود پیدا کنند و کارگردان‌ها هم به متون نمایشی ایرانی دسترسی داشته باشند. در فامون، صدها نویسنده فارسی‌زبان از سراسر ایران و جهان، نمایشنامه‌هایشان را عرضه کرده‌اند تا برای آنها کارگردان و تهیه‌کننده مناسب پیدا کنند و آنها را به اجرا برسانند. «شکوفه…

  • 145 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“فامون”، پلتفرم ارتباطی نویسندگان، کارگردانان و تهیه‌کنندگان است. تعداد قابل توجهی از نویسندگان، به‌خصوص نویسندگان تازه‌کار، برای پیدا کردن کارگردان و تهیه‌کننده با مشکل مواجه‌اند که اگر موفق به شکل‌گیری ارتباط نشوند متن‌شان باید در گوشه‌ای خاک بخورد. «فامون»، پلتفرمی است برای فروش آنلاین متون نمایشی که کمک می‌کند نویسنده‌ها در این فضا کارگردانی برای اجرای آثار خود پیدا کنند و کارگردان‌ها هم به متون نمایشی ایرانی دسترسی داشته باشند. در فامون، صدها نویسنده فارسی‌زبان از سراسر ایران و جهان، نمایشنامه‌هایشان را عرضه کرده‌اند تا برای آنها کارگردان و تهیه‌کننده مناسب پیدا کنند و آنها را به اجرا برسانند.

«شکوفه آروین»، موسس و مدیرعامل این استارت‌آپ که خود او نمایشنامه‌نویس است، درباره این پلتفرم می‌گوید: “فامون در صدد است تا مثل یک کمپانی همگانی تئاتر عمل کند و پلی باشد بین نویسنده و کارگردان. از نویسنده‌های جوان و مستعد در شهرهای کوچک دورافتاده گرفته تا نویسندگان فارسی‌زبان خارج از مرزهای ایران. فامون به شما کمک می‌کند تا متن‌هایتان دیده شوند، کارگردان پیدا کنند و به اجرا برسند.”

این استارت‌آپ در «جایزه نوآوری آزاده» که امسال با هدف حمایت از کارآفرینان زن برگزار شد، توانست رتبه سوم را به‌دست بیاورد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !