نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

قدم‌های کوچک و “روشن” برای حفظ محیط‌زیست

قدم‌های کوچک و “روشن” برای حفظ محیط‌زیست
آمریکا
آمریکا
  • https://brightly.eco/

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۵ مهر ۱۴۰۲

“برایتلی” (Brightly) اپلیکیشن کاربردی محیط زیستی با تمرکز بر ضایعات کمتر و زندگی پایدار است. در “برایتلی” می‌توان مقالات و نکات کاربردی را در مورد غذاهای گیاهی، گزینه‌های ضایعات کمتر و محصولات زیبایی دوستدار محیط زیست را یافت. هدف “برایتلی” توانمندسازی مصرف کنندگان آگاه در سراسر جهان است و عقیده دارد که همین اقدامات کوچک روزانه است که تاثیر زیادی بر دنیای اطراف ما دارد. این برنامه به شما امکان می‌دهد پست‌ها را لایک کنید، نظر دهید و به اشتراک بگذارید تا بتوانید با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید و پست‌های مورد علاقه خود را با دوستان خود به اشتراک…

  • 102 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“برایتلی” (Brightly) اپلیکیشن کاربردی محیط زیستی با تمرکز بر ضایعات کمتر و زندگی پایدار است. در “برایتلی” می‌توان مقالات و نکات کاربردی را در مورد غذاهای گیاهی، گزینه‌های ضایعات کمتر و محصولات زیبایی دوستدار محیط زیست را یافت. هدف “برایتلی” توانمندسازی مصرف کنندگان آگاه در سراسر جهان است و عقیده دارد که همین اقدامات کوچک روزانه است که تاثیر زیادی بر دنیای اطراف ما دارد.

این برنامه به شما امکان می‌دهد پست‌ها را لایک کنید، نظر دهید و به اشتراک بگذارید تا بتوانید با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید و پست‌های مورد علاقه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. “برایتلی” بازار مخصوص به خود را نیز دارد، جایی که می توانید برای دوستان و خانواده کارت هدیه بخرید و برخی از بهترین محصولات سازگار با محیط زیست موجود را بررسی کنید.

“برایتلی” یک درصد از درآمد سالانه خود را به اهداف محافظت از محیط زیست اختصاص می‌دهد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !