نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“لِرنیت“؛ آموزش زبان انگلیسی

“لِرنیت“؛ آموزش زبان انگلیسی
ایران
ایران
  • 2017

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۹ بهمن ۱۴۰۲

اپلیکیشن “لِرنیت“ (Learnit) یک اپلیکیشن ایرانی آموزش زبان انگلیسی است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است . آموزش زبان انگلیسی مانند هر حوزه‌ی دیگری تحت تأثیر فناوری قرار گرفته است تا افراد بیشتری امکان یادگیری آن را داشته باشند . از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به آموزش گرامر، بخش تمرین و تکرار، تقویت مهارت شنیداری و صحبت کردن، داشتن بخش لایتنر برای اضافه کردن واژگانی که نیاز به یادگیری مجدد دارند و امکاناتی دیگر اشاره کرد.  این اپلیکیشن در ابتدا آنلاین است اما پس از دانلود کردن درس‌ها می‌توان به صورت آفلاین نیز به محتوا…

  • 64 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

اپلیکیشن لِرنیت(Learnit) یک اپلیکیشن ایرانی آموزش زبان انگلیسی است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است . آموزش زبان انگلیسی مانند هر حوزه‌ی دیگری تحت تأثیر فناوری قرار گرفته است تا افراد بیشتری امکان یادگیری آن را داشته باشند . از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به آموزش گرامر، بخش تمرین و تکرار، تقویت مهارت شنیداری و صحبت کردن، داشتن بخش لایتنر برای اضافه کردن واژگانی که نیاز به یادگیری مجدد دارند و امکاناتی دیگر اشاره کرد. 

این اپلیکیشن در ابتدا آنلاین است اما پس از دانلود کردن درس‌ها می‌توان به صورت آفلاین نیز به محتوا دسترسی داشت. 

یکی از نکات مهم در اپلیکیشنلرنیتدروس طبقه‌بندی‌شده در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته است که به‌ترتیب قابل دانلود خواهد بود و کاربر با کنترل کامل می‌تواند مهارت‌های زبانی خود را تقویت کند. 

هدف اپلیکیشن “لرنیت” در دسترس بودن آموزش زبان انگلیسی برای همه افراد دوست‌دار آموزش زبان است. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !