نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“مادرشو” همراه سلامت زنان و مادران باردار

“مادرشو” همراه سلامت زنان و مادران باردار
ایران
ایران
  • 2016

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۳ آذر ۱۴۰۲

اپلیکیشن “مادرشو” در سال 1395 با هدف ارتقا سطح آگاهی زنان در حوزه سلامت و خودمراقبتی کار خود را آغاز کرده است. “مادرشو” از پزشکان، ماماها، مترجم‌ها و نویسندگانی تشکیل شده است که دغدغه رفع نگرانی یک مادر باردار را دارند تا نگرانی‌ها و دلواپسی‌هایش را بشناسند و برای رفع آن‌ها در قالب‌های مختلف جوابی داشته باشند. از نقاط قوت “مادرشو” بروزرسانی کردن همیشگی مقالات و خبرها است. با داشتن اپلیکیشن “مادرشو” هر روز خبرها و مقالات به‌روز و متنوعی پیش روی زنان و مادران باردار قرار می‌گیرد که منبعی معتبر دارند. علاوه بر این، ویدئوهای اختصاصی که “مادرشو” از…

  • 126 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

اپلیکیشن “مادرشو” در سال 1395 با هدف ارتقا سطح آگاهی زنان در حوزه سلامت و خودمراقبتی کار خود را آغاز کرده است. “مادرشو” از پزشکان، ماماها، مترجم‌ها و نویسندگانی تشکیل شده است که دغدغه رفع نگرانی یک مادر باردار را دارند تا نگرانی‌ها و دلواپسی‌هایش را بشناسند و برای رفع آن‌ها در قالب‌های مختلف جوابی داشته باشند.

از نقاط قوت “مادرشو” بروزرسانی کردن همیشگی مقالات و خبرها است. با داشتن اپلیکیشن “مادرشو” هر روز خبرها و مقالات به‌روز و متنوعی پیش روی زنان و مادران باردار قرار می‌گیرد که منبعی معتبر دارند. علاوه بر این، ویدئوهای اختصاصی که “مادرشو” از صحبت‌های پزشکان تهیه می‌کند یکی دیگر از نوآوری‌های این اپلیکیشن است.

تیم “مادرشو” تمام سعی خود را کرده است تا اپلیکیشنی کاملا بومی تحویل مادران ایرانی دهد. علاوه بر نوشتن و انتخاب مقالاتی که کاملا با فرهنگ و فضای مادران ایرانی همخوانی دارد، از عکس‌‌ها و تصاویر اختصاصی در “مادرشو” استفاده می‌شود که حس ایرانی بودن بیشتری به این اپلیکیشن می‌بخشد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !