نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“ماست با عشق”

“ماست با عشق”
نیکاراگوئه
نیکاراگوئه
  • 2019

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۵ مهر ۱۴۰۲

بنیاد خانواده‌های خاص “سنت جولی بیلیارت” (Saint Julie Billiart) در نیکاراگوئه از خانواده‌هایی با کودکان دارای معلولیت حمایت می‌کند. یکی از پروژه‌های این بنیاد، “ماست با عشق” (Yogurt con Amor) است. در این پروژه افراد معلول با آموزش می‌توانند ماست، پنیر و گرانولا تولید کنند و از این طریق محصولات را به صورت تازه به فروش می‌رسانند. محصولات ماست و پنیر آن‌ها فاقد مواد شیمیایی و بدون مواد نگهدارنده – کاملا طبیعی است وگرانولا نیز بدون گلوتن است. یکی دیگر از دلایل این آموزش، عدم تغذیه مناسب این افراد است. از این طریق هم از سوءتغذیه آن‌ها جلوگیری می‌شود و…

  • 161 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

بنیاد خانواده‌های خاص “سنت جولی بیلیارت” (Saint Julie Billiart) در نیکاراگوئه از خانواده‌هایی با کودکان دارای معلولیت حمایت می‌کند. یکی از پروژه‌های این بنیاد، “ماست با عشق” (Yogurt con Amor) است. در این پروژه افراد معلول با آموزش می‌توانند ماست، پنیر و گرانولا تولید کنند و از این طریق محصولات را به صورت تازه به فروش می‌رسانند. محصولات ماست و پنیر آن‌ها فاقد مواد شیمیایی و بدون مواد نگهدارنده – کاملا طبیعی است وگرانولا نیز بدون گلوتن است.

یکی دیگر از دلایل این آموزش، عدم تغذیه مناسب این افراد است. از این طریق هم از سوءتغذیه آن‌ها جلوگیری می‌شود و هم خانواده‌های آن‌ها انگیزه بیشتری می‌گیرند و حمایت بیشتری از آن‌ها می‌کنند. جوانان توسط “پروژه “ماست با عشق” استخدام می‌شوند و از خانواده‌های خود که گاهی زیر خط فقر هستند حمایت اقتصادی می‌کنند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !