نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“مامی فود”؛ فروش آنلاین غذای خانگی

“مامی فود”؛ فروش آنلاین غذای خانگی
ایران
ایران
  • 1395

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

“مامی فود” با تمرکز بر ارتقای سلامت غذایی و با هدف توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای خانم‌های خانه‌دار و به کارگیری علوم (ICT) و تکنولوژی اطلاعات در کنار مدیریت و ساز‌وکاری ویژه، بستری را برای ارائه و فروش آنلاین غذای خانگی مهیا کرده است. تمامی مادران خانه‌دار بعد از طی کردن مرحله تست غذا (از نظر کیفیت و سلامت) و اخذ کارت بهداشت، بازدید منظم و همچنین تهیه تصاویر آشپزخانه‌شان و دائماٌ توسط کاربران رصد می‌شوند. این مجموعه ظرفیت اشتغال‌زایی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را دارد. همچنین پلتفرمی به نام سبزاک را ارائه کرده است که با استفاده از…

  • 116 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“مامی فود” با تمرکز بر ارتقای سلامت غذایی و با هدف توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای خانم‌های خانه‌دار و به کارگیری علوم (ICT) و تکنولوژی اطلاعات در کنار مدیریت و ساز‌وکاری ویژه، بستری را برای ارائه و فروش آنلاین غذای خانگی مهیا کرده است. تمامی مادران خانه‌دار بعد از طی کردن مرحله تست غذا (از نظر کیفیت و سلامت) و اخذ کارت بهداشت، بازدید منظم و همچنین تهیه تصاویر آشپزخانه‌شان و دائماٌ توسط کاربران رصد می‌شوند.

این مجموعه ظرفیت اشتغال‌زایی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را دارد. همچنین پلتفرمی به نام سبزاک را ارائه کرده است که با استفاده از آن موادغذایی خانگی به صورت آنلاین به فروش می‌رسند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !