نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

مخترع تحول آفرین

مخترع تحول آفرین
هند
هند

نگارش توسط مهران میرزائی در ۳۰ تیر ۱۴۰۲

“اوداب بارالی” (Uddhab Bharali) مخترع خستگی ناپذیری است که تا کنون نزدیک به صدو چهل اختراع به ثبت رسانده است. او برای یکی از همشهریان معلول خود، با قاشق و چند بند، ابزاری درست کرده که به او کمک می‌کند تا بتواند خودش غذایش را بخورد. یا برای یک زن خانه دار، ماشین آسیاب برنجی درست کرده که کارایی آسان و سرعت زیاد آن باعث ‌شده تا درآمد بیشتری از این طریق کسب کنند. حتی در مواردی با اختراع‌هایش مشکل دسترسی به سرویس بهداشتی را حل کرده است. او سی سال پیش به دلیل نیاز مالی خانواده شروع به اختراع…

  • 139 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“اوداب بارالی” (Uddhab Bharali) مخترع خستگی ناپذیری است که تا کنون نزدیک به صدو چهل اختراع به ثبت رسانده است. او برای یکی از همشهریان معلول خود، با قاشق و چند بند، ابزاری درست کرده که به او کمک می‌کند تا بتواند خودش غذایش را بخورد. یا برای یک زن خانه دار، ماشین آسیاب برنجی درست کرده که کارایی آسان و سرعت زیاد آن باعث ‌شده تا درآمد بیشتری از این طریق کسب کنند. حتی در مواردی با اختراع‌هایش مشکل دسترسی به سرویس بهداشتی را حل کرده است. او سی سال پیش به دلیل نیاز مالی خانواده شروع به اختراع و ساختن این گونه ابزارها کرد و امروزه در هند شخصی مشهور شده است که جوایز مختلفی را هم دریافت کرده است. او در ابزارهایی که می‌سازد از مواد ارزان قیمت و در دسترس استفاده می‌کند.

“اوداب” می‌گوید برای رسیدن به موفقیت هیچ راه میانبری وجود ندارد و آن‌چه به او انگیزه می‌دهد شوق اول بودن در وادی‌هایی است که قدم می‌گذارد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !