نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“مدهال” حمل‌ونقل مطمئن پزشکی

“مدهال” حمل‌ونقل مطمئن پزشکی
آمریکا
آمریکا
  • 2017

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۳ دی ۱۴۰۲

“مدهال” (MedHaul) یک پلتفرم فناورانه است که فرآیند رزرو، حمل‌ونقل و انتقال موارد پزشکی غیر اورژانسی (NEMT) را برای بیماران آسیب پذیر تسهیل می‌کند. این پلتفرم آنلاین به دقت نیازهای حمل و نقل هر بیمار را بررسی می‌کند و به طور خودکار نوع وسیله نقلیه و قابلیت مناسب را با در دسترس بودن راننده مطابقت می‌دهد تا به سرعت درخواست‌های سواری را تأیید کند. فناوری “مدهال” با ارائه یک پلتفرم یکپارچه برای برنامه‌ریزی سفرهای یکباره و مکرر، درخواست‌های حمل‌ونقل پزشکی را که در همان روز یا روزها، هفته‌ها و ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی شده‌اند، انجام می‌دهد. “مدهال” برای کمک به شرکت‌های…

  • 97 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“مدهال” (MedHaul) یک پلتفرم فناورانه است که فرآیند رزرو، حمل‌ونقل و انتقال موارد پزشکی غیر اورژانسی (NEMT) را برای بیماران آسیب پذیر تسهیل می‌کند. این پلتفرم آنلاین به دقت نیازهای حمل و نقل هر بیمار را بررسی می‌کند و به طور خودکار نوع وسیله نقلیه و قابلیت مناسب را با در دسترس بودن راننده مطابقت می‌دهد تا به سرعت درخواست‌های سواری را تأیید کند. فناوری “مدهال” با ارائه یک پلتفرم یکپارچه برای برنامه‌ریزی سفرهای یکباره و مکرر، درخواست‌های حمل‌ونقل پزشکی را که در همان روز یا روزها، هفته‌ها و ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی شده‌اند، انجام می‌دهد.

“مدهال” برای کمک به شرکت‌های حمل‌ونقل، بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و خانه‌های سالمندان ساخته شده است و همچنین مدیریت بیماری‌هایی که نیاز به ویزیت‌های مکرر دارند، مانند دیابت و سرطان، و بیمارانی که نیاز به دسترسی مطمئن به وسایل حمل‌ونقل مانند ویلچر، برانکارد یا ماشین برای رفت و آمد به مطب پزشک یا بیمارستان دارند.

تا به امروز، “مدهال” بیش از 9000 حمل‌ونقل را تکمیل کرده و حجم کلی بیمارانی که به موقع به مرکز پزشکی مورد نظر خود می‌رسند را از 40٪ به 92٪ افزایش داده است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !