نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“مرکز نوآوری ایران زمین”

“مرکز نوآوری ایران زمین”
ایران
ایران
  • 2019

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۸ آذر ۱۴۰۲

“مرکز نوآوری ایران زمین” در سال ۱۳۹۸ تأسیس شد و از تیرماه سال ۱۳۹۸ با تمرکز بر حوزه‌های: فناوری مالی (فین‌تک)، بلاکچین، هوش مصنوعی، بیگ دیتا و تجارت الکترونیک، فعالیت خود در جهت آموزش و توانمندسازی، هدایت و حمایت از کسب‌وکارهای نوپا را آغاز کرد. این مرکز با هدف استفاده از تجارب موجود برای هم‌افزایی و توسعه‌ی زیست‌بوم کسب‌وکارهای ‌نوپا فعالیت می‌کند. “مرکز نوآوری ایران زمین” در تلاش است که جایگاه خود را به‌عنوان حمایت‌‌کننده کسب‌وکارهای نوآور و نوپا تثبیت نماید. هدف این مرکز «حمایت از تمامی بخش‌‌های زیست‌‌‌بوم نوآورانه» است. دایره حمایت “مرکز نوآوری ایران زمین” به گستردگی خلاقیت…

  • 140 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“مرکز نوآوری ایران زمین” در سال ۱۳۹۸ تأسیس شد و از تیرماه سال ۱۳۹۸ با تمرکز بر حوزه‌های: فناوری مالی (فین‌تک)، بلاکچین، هوش مصنوعی، بیگ دیتا و تجارت الکترونیک، فعالیت خود در جهت آموزش و توانمندسازی، هدایت و حمایت از کسب‌وکارهای نوپا را آغاز کرد.

این مرکز با هدف استفاده از تجارب موجود برای هم‌افزایی و توسعه‌ی زیست‌بوم کسب‌وکارهای ‌نوپا فعالیت می‌کند. “مرکز نوآوری ایران زمین” در تلاش است که جایگاه خود را به‌عنوان حمایت‌‌کننده کسب‌وکارهای نوآور و نوپا تثبیت نماید.

هدف این مرکز «حمایت از تمامی بخش‌‌های زیست‌‌‌بوم نوآورانه» است. دایره حمایت “مرکز نوآوری ایران زمین” به گستردگی خلاقیت صاحبان طرح‌ها، وسعت اندیشه خلاق آنها و همت والای فعالان حوزه کسب‌وکارهای نوپا خواهد بود.

زیرساخت‌های فراهم شده در “مرکز نوآوری ایران زمین،” شرایط مناسب حضور در فضای کسب‌وکار را برای صاحبان طرح‌ها در قالب برنامه‌ شتابدهی فراهم ساخته است. فضای کار اشتراکی، شبکه ارتباطی گسترده با فعالان زیست‌بوم، با مراکز علمی و دانشگاهی، موقعیت ممتازی را برای صاحبان طرح‌های نوآورانه ایجاد کرده، تا در مسیر مناسب رشد و ارزش آفرینی قرار گیرند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !