نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

مشاوره حقوقی بگیر و “خودت انجامش بده”

مشاوره حقوقی بگیر و “خودت انجامش بده”
نیجریه
نیجریه
  • 2015

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۸ آذر ۱۴۰۲

استارت آپ حقوقی “خودت انجامش بده” (DIYLaw) از فناوری دیجیتال برای ایجاد دسترسی آسان به خدمات و اطلاعات حقوقی در نیجریه استفاده می کند. کارمندان این استارت آپ تماما زنان هستند و وجه تمایز آنها شفافیت، سادگی و مقرون به صرفه بودن است. این استارت آپ اخیرا برنده چالش نوآوری توانمندسازی شرق و غرب آفریقا در انجمن عدالت نوآور شده است. آنان سه هدف عمده را دنبال می‌کنند؛ این که هر نیجریه‌ای صرف نظر از جنسیت، مکان یا منابع مالی باید به خدمات قانونی دسترسی داشته باشد، هر کارآفرین نیجریه‌ای باید به خدمات حقوقی دسترسی داشته باشد تا بتواند راحت‌تر…

  • 110 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

استارت آپ حقوقی “خودت انجامش بده” (DIYLaw) از فناوری دیجیتال برای ایجاد دسترسی آسان به خدمات و اطلاعات حقوقی در نیجریه استفاده می کند. کارمندان این استارت آپ تماما زنان هستند و وجه تمایز آنها شفافیت، سادگی و مقرون به صرفه بودن است.

این استارت آپ اخیرا برنده چالش نوآوری توانمندسازی شرق و غرب آفریقا در انجمن عدالت نوآور شده است. آنان سه هدف عمده را دنبال می‌کنند؛ این که هر نیجریه‌ای صرف نظر از جنسیت، مکان یا منابع مالی باید به خدمات قانونی دسترسی داشته باشد، هر کارآفرین نیجریه‌ای باید به خدمات حقوقی دسترسی داشته باشد تا بتواند راحت‌تر تجارت کند، و هر وکیلی که به دنبال ارائه خدمات حقوقی است باید به کسانی که به آن نیاز دارند دسترسی داشته باشد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !