نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

مشورت کشاورزان در “ویفارم”

مشورت کشاورزان در “ویفارم”
انگلستان
انگلستان
  • 2015

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۹ آذر ۱۴۰۲

“ویفارم” (WeFarm) یک شبکه ارتباطی نوآورانه برای به اشتراک گذاری تجارب کشاورزان است. این سرویس به کشاورزان اجازه می‌دهد تا برای حل مشکلات، به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و گسترش نوآوری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. کشاورزان تنها با ارسال پیامک به شماره اعلام شده می‌توانند به صورت کاملا رایگان در سرویس “ویفارم” ثبت‌نام کنند. پس از ثبت‌نام در این سرویس، می‌توانند هر سؤالی در مورد کشاورزی بپرسند و “ویفارم” آن سؤال را بین کشاورزان دیگر در سطح محلی، ملی و بین‌المللی توزیع می‌کند و کشاورزی که سؤال را پرسیده است بین سه تا پنج پاسخ به سؤالات خود در عرض…

  • 148 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“ویفارم” (WeFarm) یک شبکه ارتباطی نوآورانه برای به اشتراک گذاری تجارب کشاورزان است. این سرویس به کشاورزان اجازه می‌دهد تا برای حل مشکلات، به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و گسترش نوآوری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

کشاورزان تنها با ارسال پیامک به شماره اعلام شده می‌توانند به صورت کاملا رایگان در سرویس “ویفارم” ثبت‌نام کنند. پس از ثبت‌نام در این سرویس، می‌توانند هر سؤالی در مورد کشاورزی بپرسند و “ویفارم” آن سؤال را بین کشاورزان دیگر در سطح محلی، ملی و بین‌المللی توزیع می‌کند و کشاورزی که سؤال را پرسیده است بین سه تا پنج پاسخ به سؤالات خود در عرض چند ساعت دریافت می‌کند و معمولا کشاورزان کشورهای دیگر در عرض 24 ساعت شروع به ارسال مشاوره می‌کنند.

استفاده از این سرویس رایگان است و کشاورزان بدون نیاز به ترک مزرعه خود، بدون دسترسی به اینترنت و بدون نیاز به هزینه کردن، تنها به یک تلفن همراه برای ارسال و دریافت پیامک نیاز دارند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !