نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

معاملات شرعی طلا با “هلوگولد”

معاملات شرعی طلا با “هلوگولد”
مالزی
مالزی
  • 2015

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

  شرکت “هلوگولد” (HelloGold) اولین پلتفرم طلای آنلاین است که توسط هیئت نظارت Amanie که در مالزی وظیفه بررسی و صدور مجوز تطابق با شریعت را دارد، تأیید شده است. این مجوز به  هلوگولدامکان دسترسی به میلیون‌ها مشتری مسلمان در سراسر منطقه جنوب شرق آسیا را می‌دهد. این شرکت استارتاپی با گروه شرکتی خرده‌فروشی ژاپنی Aeon کار خود را به طور مشترک شروع کرد. شرکت ژاپنی مسئول تأمین مالی محصولات و وام‌دهی است.   استارتاپ هلوگولد چیزی بیش از یک اپلیکیشن است. مؤسسان این استارتاپ، رمزارزی به نام گولدکس (GoldX) راه‌اندازی کرده‌اند که در طول زمان می‌تواند به یک سکه…

  • 204 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

 

شرکت “هلوگولد” (HelloGold) اولین پلتفرم طلای آنلاین است که توسط هیئت نظارت Amanie که در مالزی وظیفه بررسی و صدور مجوز تطابق با شریعت را دارد، تأیید شده است. این مجوز به  هلوگولدامکان دسترسی به میلیون‌ها مشتری مسلمان در سراسر منطقه جنوب شرق آسیا را می‌دهد. این شرکت استارتاپی با گروه شرکتی خرده‌فروشی ژاپنی Aeon کار خود را به طور مشترک شروع کرد. شرکت ژاپنی مسئول تأمین مالی محصولات و وام‌دهی است.

 

استارتاپ هلوگولد چیزی بیش از یک اپلیکیشن است. مؤسسان این استارتاپ، رمزارزی به نام گولدکس (GoldX) راه‌اندازی کرده‌اند که در طول زمان می‌تواند به یک سکه پایدار مبتنی بر طلا تبدیل شود یا اینکه بعنوان مکانیزمی برای تراکنش‌های بانکی کاربران و جابه‌جایی پول مانند کارت بانکی عمل کند. این اپلیکیشن تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار بار دانلود شده و آنطور که مسئولین این استارتاپ ادعا کرده‌اند بیش از ۸۰ هزار مشتری داشته که این مشتریان بیش از ۱,۵ میلیون دلار از طریق این برنامه و استارتاپ معامله انجام داده‌اند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !