نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“مموری‌ول”، داستان زندگی بیماران

“مموری‌ول”، داستان زندگی بیماران
آمریکا
آمریکا
  • 2016

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۳۰ آبان ۱۴۰۲

هر کس داستانی برای گفتن دارد، اما همه نمی توانند آن را تعریف کنند. 5.5 میلیون آمریکایی با آلزایمر زندگی می کنند و 8.4 میلیون نفر نیز به نوعی مراقبت طولانی مدت تخصصی دریافت می‌کنند. در این بین، آژانس‌های مراقبت‌های بهداشتی خانگی همواره به دنبال راه‌هایی برای متمایز کردن خود در این بازار شلوغ هستند. “مموری‌ول” (MemoryWell) یک سرویس مبتنی بر اشتراک‌گذاری است که افراد با گفتن داستان‌های زندگی‌شان، امید را به کسانی که با اختلالات شناختی زندگی می‌کنند باز می‌گرداند. شبکه “مموری‌ول” متشکل از بیش از 400 روزنامه‌نگار، با بیماران و اعضای خانواده آنها مصاحبه می‌کند و میزبان داستان‌های…

  • 153 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

هر کس داستانی برای گفتن دارد، اما همه نمی توانند آن را تعریف کنند. 5.5 میلیون آمریکایی با آلزایمر زندگی می کنند و 8.4 میلیون نفر نیز به نوعی مراقبت طولانی مدت تخصصی دریافت می‌کنند. در این بین، آژانس‌های مراقبت‌های بهداشتی خانگی همواره به دنبال راه‌هایی برای متمایز کردن خود در این بازار شلوغ هستند.

“مموری‌ول” (MemoryWell) یک سرویس مبتنی بر اشتراک‌گذاری است که افراد با گفتن داستان‌های زندگی‌شان، امید را به کسانی که با اختلالات شناختی زندگی می‌کنند باز می‌گرداند. شبکه “مموری‌ول” متشکل از بیش از 400 روزنامه‌نگار، با بیماران و اعضای خانواده آنها مصاحبه می‌کند و میزبان داستان‌های زندگی آنهاست است، جایی که خانواده‌ها می‌توانند جزئیاتی مانند موسیقی مورد علاقه، سرگرمی‌ها و حکایات شخصی خود را اضافه کنند. داستان‌ها به مراقبان بیماران کمک می‌کنند تا درک بهتری پیدا کنند و با آنها همدلی کنند و در نتیجه کیفیت مراقبت بهبود می‌یابد. “مموری‌ول” همچنین باعث ایجاد همدلی بین اعضای خانواده، کاهش افسردگی و افزایش کیفیت زندگی می‌شود.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !