نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

مناطق محروم، دانشگاه جهادگران است

مناطق محروم، دانشگاه جهادگران است
ایران
ایران

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

“حامد فاتحی اقدم” مسئول” گروه جهادی شهید مهکام” و دبیر “جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) ” در شهرستان مرند است که از سال 1390 فعالیت‌های جهادی خود را آغاز کرده است. این گروه با تمرکز بر مسکن، فرهنگ و آموزش و درمان در حاشیه شهر فعالیت می‌کنند. هدف این گروه جهادی رضای خداوند متعال و توانمندسازی اقشار ضعیف و خانواده‌های آسیب دیده است. تا به امروز با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) موفق به ساخت مسکن برای اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف شده‌اند و در بخش درمان نیز با پزشکان در مناطق کم‌تر برخوردار حضور یافته و به صورت…

  • 192 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“حامد فاتحی اقدم” مسئول” گروه جهادی شهید مهکام” و دبیر “جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) ” در شهرستان مرند است که از سال 1390 فعالیت‌های جهادی خود را آغاز کرده است. این گروه با تمرکز بر مسکن، فرهنگ و آموزش و درمان در حاشیه شهر فعالیت می‌کنند. هدف این گروه جهادی رضای خداوند متعال و توانمندسازی اقشار ضعیف و خانواده‌های آسیب دیده است. تا به امروز با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) موفق به ساخت مسکن برای اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف شده‌اند و در بخش درمان نیز با پزشکان در مناطق کم‌تر برخوردار حضور یافته و به صورت رایگان به مداوای بیماران پرداخته‌اند و حتی افرادی که نیاز به بستری و جراحی داشته را به بیمارستان‌ها معرفی کردند تا به صورت رایگان تحت درمان قرار بگیرند و تا آخرین مرحله درمان در کنار افراد حضور دارند.

این گروه از طریق فضای مجازی با مردم و خیرین در ارتباط بوده و کمک‌های بسیاری را از طرف آن‌ها دریافت کرده‌اند و با ایجاد پاتوق‌های فرهنگی در سطح شهر در جهت ارتقا فرهنگ مردم تلاش می‎‌کنند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !