نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“نخل” محلی برای کارهای کوچک بومی

“نخل” محلی برای کارهای کوچک بومی
ایران
ایران
  • 2019

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۱ آذر ۱۴۰۲

بازار اجتماعی “نخل” یک بستر فروش اینترنتی برای کسب‌وکارهای کوچک و همچنین محلی برای رشد این کسب‌وکارها، آموزش و پشتیبانی و بهره‌گیری از بستر اینترنت است. این بازار از افراد علاقه‌مند به کسب‌وکارهای اصیل و خلاقانه تشکیل شده است. فروشندگان در “نخل” جایی را تحت عنوان “حجره” یا “فروشگاه” در اختیار دارند تا در آنجا بتوانند محصولات و یا خدمات خود را با شرایطی که خود مشخص می‌کنند، به سراسر جهان بفروشند. کوچک بودن ابعاد محصول و یا ظرفیت محدود تولید آن هیچ اهمیتی ندارد! فقط کافی است افراد محصولی را برای فروش داشته باشند و بتوانند با تعهد و…

  • 123 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

بازار اجتماعی “نخل” یک بستر فروش اینترنتی برای کسب‌وکارهای کوچک و همچنین محلی برای رشد این کسب‌وکارها، آموزش و پشتیبانی و بهره‌گیری از بستر اینترنت است. این بازار از افراد علاقه‌مند به کسب‌وکارهای اصیل و خلاقانه تشکیل شده است. فروشندگان در “نخل” جایی را تحت عنوان “حجره” یا “فروشگاه” در اختیار دارند تا در آنجا بتوانند محصولات و یا خدمات خود را با شرایطی که خود مشخص می‌کنند، به سراسر جهان بفروشند. کوچک بودن ابعاد محصول و یا ظرفیت محدود تولید آن هیچ اهمیتی ندارد! فقط کافی است افراد محصولی را برای فروش داشته باشند و بتوانند با تعهد و خوش‌قولی، سفارش‌های مشتریان را تأمین کنند. “نخل” نه صرفا یک فروشگاه اینترنتی، که یک بازار اجتماعی است. مجموعه‌ای از فروشندگان، خریداران، سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و خدمات‌دهندگانِ ماهر که همگی برای یک کسب‌و‌کار زندگی‌پذیر (lifestyle business) فعالیت می‌کنند. با محصولات و خدمات متنوعی که در بازار اجتماعی “نخل” عرضه می‌شود، هر کسب‌و‌کارِ اصیلِ سالمی، داستان و هویت خودش را پیدا می‌کند.

هدف بازار اجتماعی نخل این است که با رشد و توان‌افزایی کسب‌وکارهای کوچک، فروشندگان اصیل بتوانند هویت خود را پیدا کنند.

بازار نخل همواره سعی بر حفظ کرامت فردی و ارزش‌های انسانی دارد که در بازارهای سرمایه‌محور و سودمحور رو به فراموشی است. برای نیل به این هدف، کسب‌وکارهای کوچک ولی اصیل را انتخاب کرده تا با رشد این کسب و کارها در بستر اینترنت، مانع از حذف این اصالت و هویت‌ها گردد. یکی از ابتکارها و ابزارهای نخل در این مسیر انتشار داستان آدم‌های بازار و اهمیت دادن به سرگذشت و هویت کسب‌وکارشان است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !