نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“هزاران لبخند” بر چهره مناطق محروم

“هزاران لبخند” بر چهره مناطق محروم
ایران
ایران

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۱ شهریور ۱۴۰۲

“حسین عاصمی” جوانی از دیار ترکمن صحرا، شهر “گمیشان” است و مدیریت گروه خیریه “هزاران لبخند” را بر عهده دارد. این گروه یکی از گروه‌های خیریه‌ای است که در بستر شبکه‌های اجتماعی فعالیت‌های خود را منعکس می‌کند و با بهره‌گیری از امکانات فضای مجازی و همراهی جوانان علاقمند کامل‌‎تر شده و پوشش وسیع‌تری از خدمات خیریه و انسان‌دوستانه را انجام می‌دهد. این گروه در کنار محرومیت‌زدایی به مسائل دینی و فرهنگی نیز توجه دارند و هر ساله در هفته وحدت در این شهرستان مراسم جشن برپا می‌کنند و 120 جوان را در این مراسم به خدمت می‌گیرند. آنها با الگوگیری…

  • 169 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“حسین عاصمی” جوانی از دیار ترکمن صحرا، شهر “گمیشان” است و مدیریت گروه خیریه “هزاران لبخند” را بر عهده دارد. این گروه یکی از گروه‌های خیریه‌ای است که در بستر شبکه‌های اجتماعی فعالیت‌های خود را منعکس می‌کند و با بهره‌گیری از امکانات فضای مجازی و همراهی جوانان علاقمند کامل‌‎تر شده و پوشش وسیع‌تری از خدمات خیریه و انسان‌دوستانه را انجام می‌دهد.

این گروه در کنار محرومیت‌زدایی به مسائل دینی و فرهنگی نیز توجه دارند و هر ساله در هفته وحدت در این شهرستان مراسم جشن برپا می‌کنند و 120 جوان را در این مراسم به خدمت می‌گیرند. آنها با الگوگیری از برداران شیعه خود در این شهر ایستگاه صلواتی راه‌اندازی می‌کنند و همچنین در ایام ماه مبارک رمضان سفره افطاری با حضور برادران شیعه و اهل تسنن در کنار هم پهن می‌شود و سعی می‌شود با برگزاری این گونه مراسمات با تفکر وهابیت مقابله کنند.

حمایت‌های مادی و معنوی از بیماران نیازمند، تنها گوشه‌ای از کمک‌های مردم و این گروه خیر است و علاوه بر آن اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کم بضاعت، اهدای بسته‎‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند، اهدای سرویس جهیزیه به زوج‌های جوان را هم در برنامه فعالیت‌های مستمر خود دارند.

آقای “عاصمی”  دو سال پیاپی به عنوان “جوان نمونه “استان نیز انتخاب شده است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !