نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“همگردی” اپلیکیشن گردشگری و سفر

“همگردی” اپلیکیشن گردشگری و سفر
ایران
ایران
  • 2015

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۵ بهمن ۱۴۰۲

«سامانه سفیران مهر همگردی» یا «همگردی» اپلیکیشن شبکه اجتماعی در حوزه اوقات فراغت و گردشگری است. این سامانه به عنوان یک سرویس نوین در صفحات اجتماعی پرطرفدار قرار گرفته است و هدف آن فراهم کردن اطلاعات مناسب برای کمک به کاربران در پیدا کردن بهترین مکان‌ها و رویدادهای مورد علاقه خود و برنامه‌ریزی بهتر برای اوقات فراغت است. “همگردی” یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین منابع برای دستیابی به اطلاعات گردشگری، تفریحی و رفاهی شهرها و استان‌های مختلف کشورمان است. علاوه بر این، همگردی امکان خرید بلیط، رزرو هتل و حتی رزرو تورهای مسافرتی را هم برای مخاطب فراهم کرده است….

  • 93 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

«سامانه سفیران مهر همگردی» یا «همگردی» اپلیکیشن شبکه اجتماعی در حوزه اوقات فراغت و گردشگری است. این سامانه به عنوان یک سرویس نوین در صفحات اجتماعی پرطرفدار قرار گرفته است و هدف آن فراهم کردن اطلاعات مناسب برای کمک به کاربران در پیدا کردن بهترین مکان‌ها و رویدادهای مورد علاقه خود و برنامه‌ریزی بهتر برای اوقات فراغت است.
“همگردی” یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین منابع برای دستیابی به اطلاعات گردشگری، تفریحی و رفاهی شهرها و استان‌های مختلف کشورمان است. علاوه بر این، همگردی امکان خرید بلیط، رزرو هتل و حتی رزرو تورهای مسافرتی را هم برای مخاطب فراهم کرده است. “همگردی” یک اپلیکیشن موبایل کاربردی نیز ارائه کرده است که شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود. این اپلیکیشن با ایجاد یک فضای مناسب برای معرفی مکان‌ها و رویدادهای سرگرم‌کننده و ارزشمند، به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی و آسانی مکان‌ها و برنامه‌های دلخواه خود را پیدا کنند. همچنین این سرویس امکان اشتراک تجربیات کاربران را فراهم می‌کند تا به دیگران کمک کنند تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند.

سامانه “همگردی” از امکانات مختلفی برخوردار است، از جمله:
– نقشه: که به کاربران امکان مشاهده و جستجوی سریع مکان‌های مورد نظر را می‌دهد.
– امکانات مشارکت: که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تجربیات و نظرات خود را درباره مکان‌ها و رویدادها به اشتراک بگذارند.
– اصلاح و تکمیل اطلاعات: که به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات موجود درباره مکان‌ها و رویدادها را بهبود داده و تکمیل کنند.

صاحبان کسب و کار نیز می‌توانند با استفاده از «همگردی»، خدمات و محصولات خود را به مخاطبان واقعی معرفی کنند و با آن‌ها در ارتباط باشند
با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد و هدف کاربردی این سامانه، می‌توان گفت که “همگردی” یک پلتفرم جذاب و مفید برای مخاطبان و صاحبان کسب و کار در حوزه گردشگری و تفریح است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !