نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“همیان”؛ حسابدار صندوق‌های دورهمی

“همیان”؛ حسابدار صندوق‌های دورهمی
ایران
ایران
  • 2017

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۲ آذر ۱۴۰۲

اپلیکیشن”همیان” در سال 1396 با هدف مدیریت صندوق‌های وام خانوادگی و شارژ ساختمان آغاز به کار کرد. “همیان” چالش‌های حسابداری و پیگیری از اعضا را برای مدیر صندوق و اعضای آن آسان‌تر و قابل دسترس‌تر کرده است. صندوق‌هایی که در اپلیکیشن همیان می‌توان مدیریت کرد عبارتند از: صندوق‌ های وام پس انداز و قرعه کشی فامیلی و دورهمی صندوق‌ های شارژ آپارتمان و ساختمان همیان برای صندوق‌ های خانوادگی، فامیلی و دوستانه: صندوق‌های وام خانوادگی به دو دسته پس‌انداز و قرعه‌کشی تقسیم می‌شوند. مهم‌ترین چالش صندوق‌های قرعه‌کشی چگونگی تعیین و اعلام فرد برنده است که “همیان” این مساله را با…

  • 109 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

اپلیکیشن”همیان” در سال 1396 با هدف مدیریت صندوق‌های وام خانوادگی و شارژ ساختمان آغاز به کار کرد. “همیان” چالش‌های حسابداری و پیگیری از اعضا را برای مدیر صندوق و اعضای آن آسان‌تر و قابل دسترس‌تر کرده است. صندوق‌هایی که در اپلیکیشن همیان می‌توان مدیریت کرد عبارتند از:

  • صندوق‌ های وام پس انداز و قرعه کشی فامیلی و دورهمی
  • صندوق‌ های شارژ آپارتمان و ساختمان

همیان برای صندوق‌ های خانوادگی، فامیلی و دوستانه:

صندوق‌های وام خانوادگی به دو دسته پس‌انداز و قرعه‌کشی تقسیم می‌شوند. مهم‌ترین چالش صندوق‌های قرعه‌کشی چگونگی تعیین و اعلام فرد برنده است که “همیان” این مساله را با شفافیت فرآیند قرعه‌‌کشی حل می‌کند. در صندوق‌های پس‌انداز هم پیچیدگی و زمانبر بودن حسابداری و پیگیری حق عضویت ماهانه اعضا، مدیران صندوق‌‌ را خسته می‌کند. “همیان” تمام عملیات حسابداری و قسط‌بندی را به طور خودکار انجام می‌دهد. همچنین با ارسال پیامک به اعضا، موعد و سررسید پرداخت‌ها را یادآوری می‌کند.

وجود قابلیت درگاه پرداخت (اختیاری) در برنامه کمک می‌کند اعضا به راحتی از طریق برنامه سهم و قسط خود را پرداخت کنند. همچنین تمام اعضای صندوق با ورود به اپلیکیشن می‌توانند وضعیت صندوق، میزان موجودی و افراد وام‌گیرنده را به طور شفاف مشاهده کنند.

همیان برای صندوق‌های شارژ ساختمان و آپارتمان:

یادآوری سررسید پرداخت شارژ به اعضای ساختمان و ثبت و حسابداری پرداختی‌های هر واحد، از اصلی‌ترین چالش‌های خسته‌کننده و زمانبر برای مدیر یک ساختمان است. “همیان “راه‌حل این مسائل را به راحتی در اختیار مدیر یک ساختمان می‌گذارد. همچنین هر واحد با ورود به برنامه می‌تواند در جریان ریز اتفاقات ساختمان و هزینه‌های آن قرار بگیرد. اعضای صندوق می‌توانند با استفاده از درگاه پرداخت برنامه پرداخت‌های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

تیم همیان معتقد است: همیان قصه «ما»هایی است که می‌خواهیم نشان دهیم با همراهی هم می‌توانیم نگرانی‌های مالی‌مان را از بین ببریم. همیان با این ایده شکل گرفت تا بتوانیم صندوق‌های دورهمی را دوباره زنده کنیم. تا بتوانیم با درنظر گرفتن محدودیت‌ها و امکانات دنیای مدرن، بستری برای رشد مالی هموطنانمان فراهم کنیم.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !