نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“هویو” و اسباب‌بازی‌ها

“هویو” و اسباب‌بازی‌ها
ایران
ایران
  • 2018

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۵ بهمن ۱۴۰۲

“هویو” (hoyoo) مرجع تخصصی بازی و سرگرمی است که از سال 1397 کار خود را زیر نظر دانشگاه صنعتی شریف شروع کرده است. در وبسایت “هویو” دیدگاه مادران ارزشمند است و این ارزشمندی در هویت این برند لحاظ شده است که عبارتند از مراقبت، رشد و شادی. در حقیقت “هویو” قرار است مانند مادری باشد که در کنار بقیه مادران به آن‎‌ها کمک کند تا رشد و پرورش بهتری را برای فرزندان خود داشته باشند. “هویو” در انتخاب اسباب بازی مناسب همراه کودکان و والدین است که در سه بخش اصلی فروش اسباب بازی، تولید محتوای صوتی و تصویری و…

  • 83 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“هویو” (hoyoo) مرجع تخصصی بازی و سرگرمی است که از سال 1397 کار خود را زیر نظر دانشگاه صنعتی شریف شروع کرده است. در وبسایت “هویو” دیدگاه مادران ارزشمند است و این ارزشمندی در هویت این برند لحاظ شده است که عبارتند از مراقبت، رشد و شادی. در حقیقت “هویو” قرار است مانند مادری باشد که در کنار بقیه مادران به آن‎‌ها کمک کند تا رشد و پرورش بهتری را برای فرزندان خود داشته باشند. “هویو” در انتخاب اسباب بازی مناسب همراه کودکان و والدین است که در سه بخش اصلی فروش اسباب بازی، تولید محتوای صوتی و تصویری و تهیه مقالات فعالیت می‌کند. 

هدف “هویو” این است که کنار مادران باشد تا به همراه فرزندانشان زندگی بهتری داشته باشند و در تلاش است که در ده سال آینده خدمات “هویو” سایر نیازهای مادر و کودک را پوشش دهد. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !