نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“والاوید”؛ راوی تصویری ایران

“والاوید”؛ راوی تصویری ایران
ایران
ایران
  • 2017

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۷ دی ۱۴۰۲

“والاوید” پلتفرم اشتراک‌گذاری “فوتیج” یا تکه ویدئوهای مورد نیاز فیلمسازان است. “والاوید” اولین کتابخانه تصویری ایران را با همکاری یک تیم کوچک چند نفره در سال 1396 تأسیس کرده است که حالا به بزرگترین بانک جامع آرشیو تکه‌های ویدئویی از ایران تبدیل شده است. در این پلتفرم فیلمبردارها و فیلمسازانی که چشمشان به ایران دوخته شده گردهم آمدند تا با اشتراک گذاشتن هنر وتجربیاتشان، زاویه نگاه‌شان را به دیگران نشان دهند.  “والاوید” پلتفرمی است که از خلاقیت حمایت می‌کند تا محصولات رسانه‌ای با کیفیت بیشتری تولید شود و فیلمسازان بیشتری بتوانند داستان‌های ایران را به بهترین شکل روایت کنند. 

  • 94 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“والاوید” پلتفرم اشتراک‌گذاری “فوتیج” یا تکه ویدئوهای مورد نیاز فیلمسازان است. “والاوید” اولین کتابخانه تصویری ایران را با همکاری یک تیم کوچک چند نفره در سال 1396 تأسیس کرده است که حالا به بزرگترین بانک جامع آرشیو تکه‌های ویدئویی از ایران تبدیل شده است. در این پلتفرم فیلمبردارها و فیلمسازانی که چشمشان به ایران دوخته شده گردهم آمدند تا با اشتراک گذاشتن هنر وتجربیاتشان، زاویه نگاه‌شان را به دیگران نشان دهند. 

“والاوید” پلتفرمی است که از خلاقیت حمایت می‌کند تا محصولات رسانه‌ای با کیفیت بیشتری تولید شود و فیلمسازان بیشتری بتوانند داستان‌های ایران را به بهترین شکل روایت کنند. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !