نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

ورزش به سبک “کلاسپَس”

ورزش به سبک “کلاسپَس”
آمریکا
آمریکا
  • 2013

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۲ آذر ۱۴۰۲

شرکت “کلاسپَس” (ClassPass)  با بیش از 30000 باشگاه سلامت در 28 کشور، بزرگترین گردآورنده باشگاه سلامت از نظر تعداد اعضای باشگاهی است. این شرکت با دریافت هزینه اشتراک، امکان دسترسی آنلاین و حضوری به کلاس‌های تناسب اندام مختلف مانند یوگا، تمرینات قدرتی، هنرهای رزمی، پیلاتس، بوکس و کلاس‌های دوچرخه‌سواری سرپوشیده و همچنین استفاده از باشگاه‌های سلامت را فراهم می‌کند. “شرکت کلاسپَس” در امریکا، استرالیا، برزیل، کانادا، اروپا، نیوزیلند، هند، تایلند، سنگاپور، اسپانیا، امارات متحده عربی، هنگ کنگ، اندونزی و مالزی شعبه دارد. این شرکت با گردآوری بهترین کلاس‌ها و تجربیات جهان در یک برنامه، انقلابی در صنعت تناسب اندام و…

  • 132 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

شرکت “کلاسپَس” (ClassPass)  با بیش از 30000 باشگاه سلامت در 28 کشور، بزرگترین گردآورنده باشگاه سلامت از نظر تعداد اعضای باشگاهی است. این شرکت با دریافت هزینه اشتراک، امکان دسترسی آنلاین و حضوری به کلاس‌های تناسب اندام مختلف مانند یوگا، تمرینات قدرتی، هنرهای رزمی، پیلاتس، بوکس و کلاس‌های دوچرخه‌سواری سرپوشیده و همچنین استفاده از باشگاه‌های سلامت را فراهم می‌کند. “شرکت کلاسپَس” در امریکا، استرالیا، برزیل، کانادا، اروپا، نیوزیلند، هند، تایلند، سنگاپور، اسپانیا، امارات متحده عربی، هنگ کنگ، اندونزی و مالزی شعبه دارد.

این شرکت با گردآوری بهترین کلاس‌ها و تجربیات جهان در یک برنامه، انقلابی در صنعت تناسب اندام و سلامتی ایجاد کرده است. ماموریت اصلی این شرکت تلاش برای ایجاد امید در افراد برای داشتن زندگی الهام‌بخش است و هرروز با اتصال یکپارچه آنها به تمرینات پرورش جسم و روح، به افراد برای داشتن زندگی بهتر انگیزه می‌دهد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !