نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

«وقاره» مردم را به عمره می‌برد

«وقاره» مردم را به عمره می‌برد
اندونزی
اندونزی

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

اندونزی با بیش از ۱۷ هزار جزیره و جاذبه‌ توریستی خود یکی از اهداف متنوع سفر گردشگران داخلی و خارجی است اما از مهمترین سفرهای حلال در بین مسلمانان سفر حج (تمتع و عمره) است. وقاره (Waqara) برنامه‌ای است که در اندونزی راه‌اندازی شده و کار آن خدمت‌رسانی به عمره‌گزاران در این کشور است. مسئولان این استارتاپ می‌گویند، هدف وقاره این است که زیارت عمره را برای همه ممکن کند و مسیر این سفر را برای افرادی که در طول دوران زندگی خود مایلند حداقل یک بار به عمره مفرده بروند، ساده‌تر کنند.   برنامه وقاره درواقع بانکداری، خدمات عمره،…

  • 214 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

اندونزی با بیش از ۱۷ هزار جزیره و جاذبه‌ توریستی خود یکی از اهداف متنوع سفر گردشگران داخلی و خارجی است اما از مهمترین سفرهای حلال در بین مسلمانان سفر حج (تمتع و عمره) است. وقاره (Waqara) برنامه‌ای است که در اندونزی راه‌اندازی شده و کار آن خدمت‌رسانی به عمره‌گزاران در این کشور است. مسئولان این استارتاپ می‌گویند، هدف وقاره این است که زیارت عمره را برای همه ممکن کند و مسیر این سفر را برای افرادی که در طول دوران زندگی خود مایلند حداقل یک بار به عمره مفرده بروند، ساده‌تر کنند.

 

برنامه وقاره درواقع بانکداری، خدمات عمره، بیمه، مؤسسات مالی و دولت را به هم متصل می‌کند. همه آنها در این برنامه در یک محیط به هم متصل شده‌اند تا شرفیابی به این عبادت بزرگ را برای مسلمانان آسان‌تر کند. یکی دیگر از فواید حضور وقاره در حوزه عمره مفرده این است که به نگرانی‌های مسلمانان این کشور در انتخاب آژانس مسافرتی برای سفر عمره پایان می‌دهد.

 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !