نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

پشتیبانی “اِوِرموس” از کسب‌وکارهای اسلامی اندونزی

پشتیبانی “اِوِرموس” از کسب‌وکارهای اسلامی اندونزی
اندونزی
اندونزی
  • 2018

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

اندونزی یکی از کشورهایی است که در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری‌های خوبی را در صنعت حلال انجام داده و تلاش می‌کند به قطب محصولات و خدمات منطبق با شریعت اسلامی به خصوص در بخش‌های تأمین مالی و گردشگری تبدیل شود. استارتاپ تجارت اجتماعی “اِوِرموس” (Evermos) در همین راستا با دو هدف ایجاد شده است: اول اینکه به مردم کمک می‌کند بدون صرف سرمایه، فروشگاه‌های آنلاین افتتاح کنند و درآمد بیشتری داشته باشند. و دیگر اینکه به برندهای کوچک برای تبدیل شدن به نام‌های معروف در دنیای تجارت کمک می‌کند.   در سال ۲۰۱۹ شرکت “اِوِرموس” سرمایه‌‌ای بالغ بر ۸,۵ میلیون دلار…

  • 139 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

اندونزی یکی از کشورهایی است که در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری‌های خوبی را در صنعت حلال انجام داده و تلاش می‌کند به قطب محصولات و خدمات منطبق با شریعت اسلامی به خصوص در بخش‌های تأمین مالی و گردشگری تبدیل شود. استارتاپ تجارت اجتماعی “اِوِرموس” (Evermos) در همین راستا با دو هدف ایجاد شده است: اول اینکه به مردم کمک می‌کند بدون صرف سرمایه، فروشگاه‌های آنلاین افتتاح کنند و درآمد بیشتری داشته باشند. و دیگر اینکه به برندهای کوچک برای تبدیل شدن به نام‌های معروف در دنیای تجارت کمک می‌کند.

 

در سال ۲۰۱۹ شرکت “اِوِرموس” سرمایه‌‌ای بالغ بر ۸,۵ میلیون دلار داشت. در سپتامبر ۲۰۲۱، این شرکت اعلام کرد که ۳۰ میلیون دلار دیگر به این سرمایه اضافه کرده است. این استارتاپ مدیریت تدارکات و پشتیبانی مشتری را بر عهده می‌گیرد و مانند بسیاری دیگر از استارتاپ‌های اجتماعی در اندونزی تمرکز خود را بر شهرهای کوچکتر گذاشته است چون در این شهرها به دلیل عواملی مانند هزینه‌های حمل و نقل بالاتر نسبت به مناطق دیگر اندونزی، نفوذ تجارت الکترونیک کمتر است.

 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !