نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“پیوُت”؛ ترک دخانیات

“پیوُت”؛ ترک دخانیات
آمریکا
آمریکا
  • 2015

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۱ آذر ۱۴۰۲

“پیوُت” (Pivot) که قبلا با نام هویج شناخته می‌شد، یک استارت‌آپ نوآورانه مراقبت‌های بهداشتی است که تمرکز آن بر روی ترک دخانیات است. “پیوُت” که توسط “دیوید اس اوتلی” درسال 2015 تأسیس شد، با استفاده از داده‌های دیجیتالی سلامت رفتاری، کاربران را تشویق می‌کند تا عادات بهداشتی بهتر و ماندگارتری ایجاد کنند. سیگار کشیدن عادتی است که ترک آن بسیار دشوار است. این خبر بد است اما خبر بدتر این است که افراد سیگاری، برای تمام عمر با تهدیدهای بزرگ سلامتی مانند سرطان مواجه هستند. در واقع، مصرف کنندگان مادام العمر دخانیات بیش از 55 درصد مواقع به دلیل عوارض…

  • 116 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“پیوُت” (Pivot) که قبلا با نام هویج شناخته می‌شد، یک استارت‌آپ نوآورانه مراقبت‌های بهداشتی است که تمرکز آن بر روی ترک دخانیات است. “پیوُت” که توسط “دیوید اس اوتلی” درسال 2015 تأسیس شد، با استفاده از داده‌های دیجیتالی سلامت رفتاری، کاربران را تشویق می‌کند تا عادات بهداشتی بهتر و ماندگارتری ایجاد کنند.

سیگار کشیدن عادتی است که ترک آن بسیار دشوار است. این خبر بد است اما خبر بدتر این است که افراد سیگاری، برای تمام عمر با تهدیدهای بزرگ سلامتی مانند سرطان مواجه هستند. در واقع، مصرف کنندگان مادام العمر دخانیات بیش از 55 درصد مواقع به دلیل عوارض ناشی از این عادت جان خود را از دست می‌دهند. در حالی که برنامه‌هایی که مدعی کمک به افراد برای ترک استعمال دخانیات هستند فراوان هستند، اکثر آنها نتایج چندان خوبی به همراه ندارند. دکتر “دیوید اس اوتلی”، مدعیست استارت‌آپ او با استفاده از تکنیک‌های اثبات‌شده مانند رفتار درمانی شناختی برای کمک به مصرف‌کنندگان نیکوتین، موفقیت بیشتری کسب خواهد کرد. او می‌گوید: «ما معتقدیم که مصرف دخانیات یک بیماری مزمن است؛ درست مانند چاقی، دیابت، سلامت روان، بیماری‌های اسکلتی عضلانی، بیماری‌های قلبی عروقی و غیره. این یک چالش مادام العمر است.»

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !