نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“چه کسی اهمیت می‌دهد”

“چه کسی اهمیت می‌دهد”
استرالیا
استرالیا
  • 2012

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۴ دی ۱۴۰۲

“چه کسی اهمیت می‌دهد” (Who Gives a Crap) محصولات دوستدار محیط‌زیست از جمله دستمال توالت، دستمال کاغذی و دستمال حوله‌ای ساخته شده از مواد بازیافتی و بامبو تولید می‌کند. در جولای 2012، سه سرمایه گذار اصلی این شرکت تصمیم گرفتند محصول تفاوتی ایجاد کنند. آنها دریافتند که 2.4 میلیارد نفر در جهان (حدود 40٪) به توالت دسترسی ندارند. بهداشت ضعیف و آب آلوده به دلیل نبود توالت کافی باعث مرگ حدود 800 کودک در روز و تعداد بیشتری از بزرگسالان می‌شود. بنابراین این شرکت 50 درصد از سود خود را برای کمک به پروژه‌های آب تمیز، ساخت توالت و بهبود…

  • 137 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“چه کسی اهمیت می‌دهد” (Who Gives a Crap) محصولات دوستدار محیط‌زیست از جمله دستمال توالت، دستمال کاغذی و دستمال حوله‌ای ساخته شده از مواد بازیافتی و بامبو تولید می‌کند.

در جولای 2012، سه سرمایه گذار اصلی این شرکت تصمیم گرفتند محصول تفاوتی ایجاد کنند. آنها دریافتند که 2.4 میلیارد نفر در جهان (حدود 40٪) به توالت دسترسی ندارند. بهداشت ضعیف و آب آلوده به دلیل نبود توالت کافی باعث مرگ حدود 800 کودک در روز و تعداد بیشتری از بزرگسالان می‌شود. بنابراین این شرکت 50 درصد از سود خود را برای کمک به پروژه‌های آب تمیز، ساخت توالت و بهبود وضعیت بهداشتی در مناطق فقیر اهدا می‌کند. تا‌کنون، آنها بیش از 10،800،000 دلار استرالیا کمک مالی کرده‌اند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !