نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

کار برای پیشرفت

کار برای پیشرفت
موزامبیک
موزامبیک
  • 2018

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۱ آبان ۱۴۰۲

پروژه “برای پیشرفت کار کن” (work4 progress) از سال 2018 فعالیتش را در زمینه تولید محصولات کشاورزی در “موزامبیک”، هند و پرو آغاز کرده است. کار برنامه (w4p) شامل پردازش و بازاریابی محصولات با ارزش‌افزوده بالاتر و همچنین ایجاد شغل و حمایت از کارآفرینی به ویژه در بین جوانان است. هدف از این پروژه ترویج جمع آوری، فرآوری و بازاریابی مازاد تولیدات سبزیجات و غلات، به منظور جلوگیری از تلفات مواد غذایی در زمان تولید بالا است. این پروژه همچنین شامل فعالیت‌های مربوط به خشک کردن سبزیجات برای حفظ موادغذایی و اطمینان از مصرف آن در مواقع کمبود است.

  • 178 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

پروژه “برای پیشرفت کار کن” (work4 progress) از سال 2018 فعالیتش را در زمینه تولید محصولات کشاورزی در “موزامبیک”، هند و پرو آغاز کرده است. کار برنامه (w4p) شامل پردازش و بازاریابی محصولات با ارزش‌افزوده بالاتر و همچنین ایجاد شغل و حمایت از کارآفرینی به ویژه در بین جوانان است.

هدف از این پروژه ترویج جمع آوری، فرآوری و بازاریابی مازاد تولیدات سبزیجات و غلات، به منظور جلوگیری از تلفات مواد غذایی در زمان تولید بالا است. این پروژه همچنین شامل فعالیت‌های مربوط به خشک کردن سبزیجات برای حفظ موادغذایی و اطمینان از مصرف آن در مواقع کمبود است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !