نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

وقتی نیازمند بودن مانع لبخند زدن نمی‌شود

وقتی نیازمند بودن مانع لبخند زدن نمی‌شود
ایران
ایران

نگارش توسط مهران میرزائی در ۰۸ بهمن ۱۴۰۲

“مجید محمودی“ کارشناس ارشد جامعه‌شناسی و مسئول خیریه “ریحانۀ النبی“ شهرستان “زنجان” است.  شغل اصلی “محمودی” دبیری آموزش و پروش است. از سال‌ها قبل هیئت مذهبی به نام “ریحانه النبی” داشتند و الان حدود چهار سال است که مرکز نیکوکاری به همین نام هم با کمک و همیاری بچه‌های هیئت راه‌اندازی کرده‌اند.  اکثر خیرین هیئت‌اند و با آن‌ها ارتباط چهره به چهره دارند. دفتر کار مؤسسه حسینیه “بنیاد شهید” است. بیشتر فعالیت خیریه در حوزه سلامت و درمان است. هزینه دارو و آزمایش پزشکی نیازمندان را پرداخت می‌کنند و با تعدادی از پزشکان شهر تفاهم کرده‌اند تا با معرفی‌نامه نیازمندان…

  • 40 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

مجید محمودی کارشناس ارشد جامعه‌شناسی و مسئول خیریهریحانۀ النبی شهرستان زنجان” است.  شغل اصلی “محمودی” دبیری آموزش و پروش است. از سال‌ها قبل هیئت مذهبی به نام ریحانه النبیداشتند و الان حدود چهار سال است که مرکز نیکوکاری به همین نام هم با کمک و همیاری بچه‌های هیئت راه‌اندازی کرده‌اند. 

اکثر خیرین هیئت‌اند و با آنها ارتباط چهره به چهره دارند. دفتر کار مؤسسه حسینیه بنیاد شهیداست. بیشتر فعالیت خیریه در حوزه سلامت و درمان است. هزینه دارو و آزمایش پزشکی نیازمندان را پرداخت می‌کنند و با تعدادی از پزشکان شهر تفاهم کرده‌اند تا با معرفی‌نامه نیازمندان را رایگان درمان و ویزیت ‌می‌کنند. 

برنامه توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان در مناسبت‌های مختلف مثل ماه رمضان و شب عید در این سال‌ها تداوم داشته است. در بحث جهیزیه به اندازه توان‌ خیریه اقداماتی انجام شده است. 

حوزه آموزش هم از زمینه‌های فعالیت خیریه است و برای دانش آموزان نیازمند کلاس‌های رایگان تقویتی برگزار می‌کنند. معلم‌ها و دانش آموزان به صورت جهادی در این فعالیت‌ها حضور دارند و تمامی منابع خیریه از طریق مردمی تامین می‌شود. در فضای مجازی صفحه‌ای برای معرفی اقدامات مرکز راه‌اندازی شده که از آن برای ارائه گزارش کار به خیرین استفاده می‌کنند. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !