نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

کمپ نوآوری اجتماعی

کمپ نوآوری اجتماعی
ایران
ایران

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

“در کمپ “نوآوری اجتماعی“ یاد گرفتیم که چگونه چالش‌هایی را که در زندگی با آن مواجه هستیم شناسایی و ایده‌هایی برای حل آنها را ارائه کنیم. مشارکت در گروه‌ها به ما کمک کرد تا مهارت همکاری را یاد بگیریم و با هم راه حلی آسان و موثر پیدا کنیم“.  این نظر مهدی دانش آموز ۱۰ ساله از شهر تبریز و سارینا ۱۳ ساله از کرمانشاه است که در کمپ “نوآوری اجتماعی” شرکت کرده بودند. کمپ “نوآوری اجتماعی دانش آموزی“ با همکاری “یونیسف“ و بنیاد “علم و فناوری مصطفی” سال گذشته در باغ کتاب تهران برگزار شد. ۳۸ دختر و پسر…

  • 84 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“در کمپ نوآوری اجتماعی یاد گرفتیم که چگونه چالشهایی را که در زندگی با آن مواجه هستیم شناسایی و ایدههایی برای حل آنها را ارائه کنیم. مشارکت در گروهها به ما کمک کرد تا مهارت همکاری را یاد بگیریم و با هم راه حلی آسان و موثر پیدا کنیم“. 

این نظر مهدی دانش آموز ۱۰ ساله از شهر تبریز و سارینا ۱۳ ساله از کرمانشاه است که در کمپ نوآوری اجتماعیشرکت کرده بودند. کمپ نوآوری اجتماعی دانش آموزی با همکاری یونیسف و بنیاد علم و فناوری مصطفیسال گذشته در باغ کتاب تهران برگزار شد. ۳۸ دختر و پسر شرکت کننده در کمپ از ۱۵ استان از بین تیم‌های برتر شرکت کننده در پنجمین مسابقه دانش آموزی نور انتخاب شدند. این برنامه در جهت هدایت خلاقیت کودکان و نوجوانان در هم‌آفرینی راهکارها برای چالش‌های پیش روی آنها  طراحی شده بود. 

بنیاد علم و فناوری مصطفی «مسابقه دانش آموزی نور» را برای امید بخشی، هویت سازی و ترویج علم در میان نوجوانان جهان اسلام برای مشارکت آنها در برنامه‌های آموزشی و علمی ایجاد نموده است. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !