نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

کمک به شنای افریقا

کمک به شنای افریقا
گامبیا
گامبیا
  • 2016

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۲ مهر ۱۴۰۲

بنیاد “کمک به شنای افریقا” (Help Africa Swim) با هدف ترویج و تشویق شنا در آفریقا شکل گرفت. هدف اصلی این بنیاد ترویج و آموزش شنا و ایمنی آب در گامبیا است. اکثریت مردم هرگز شنا کردن ایمن و مطمئن در آب را یاد نگرفته‌اند و درصد زیادی از مردم قادر به شنا نیستند. ماموریت این بنیاد آموزش خانواده‌ها و جوانان برای یادگیری شنا است. آنها مهارت‌های استثنایی و توسعه‌محور شنا و تناسب اندام را آموزش می‌دهند که باعث ایجاد عزت نفس، اعتماد به نفس و رشد شخصیت می‌شود. وقتی آب به درستی معرفی شود، تبدیل به یک محیط درمانی…

  • 147 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

بنیاد “کمک به شنای افریقا” (Help Africa Swim) با هدف ترویج و تشویق شنا در آفریقا شکل گرفت. هدف اصلی این بنیاد ترویج و آموزش شنا و ایمنی آب در گامبیا است. اکثریت مردم هرگز شنا کردن ایمن و مطمئن در آب را یاد نگرفته‌اند و درصد زیادی از مردم قادر به شنا نیستند. ماموریت این بنیاد آموزش خانواده‌ها و جوانان برای یادگیری شنا است. آنها مهارت‌های استثنایی و توسعه‌محور شنا و تناسب اندام را آموزش می‌دهند که باعث ایجاد عزت نفس، اعتماد به نفس و رشد شخصیت می‌شود. وقتی آب به درستی معرفی شود، تبدیل به یک محیط درمانی شفابخش می‌شود که رشد جسمی و عاطفی را افزایش می‌دهد، عزت نفس را بالا می‌برد، اعضای خانواده را پیوند می‌دهد و به زندگی شادی و هیجان می‌بخشد.

با آموزش این بنیاد به ماهیگیران، معلمان شنا و کارگران صنعت ورزش‌های آبی، آنها می‌توانند برای خانواده‌های خود کسب درآمد کنند.

بنیاد “کمک به شنای افریقا” معتقد است که یک پروژه آموزشی تنها زمانی می‌تواند پایدار باشد که آداب و رسوم و سنت‌های محلی را در نظر بگیرد تا مردم در برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !