نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

یادگیری زبان “بابل”

یادگیری زبان “بابل”
آلمان
آلمان
  • 2008

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۲ دی ۱۴۰۲

“بابل” (Babbel) اپلیکیشن یادگیری زبان است که در دو نسخه‌ی اندروید و iOS طراحی شده است. این اپلیکیشن در سال 2008 کارش را شروع کرد و در آن می‌توان زبان‌هایی چون انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ترکی، اسپانیایی، روسی و چند زبان دیگر را به صورت آنلاین و تحت وب آموخت.  “بابل“ اولین اپلیکیشن یادگیری زبان در دنیا است و یکی از پیشگامان نوآوری در عرصه‌ی آموزشهای آنلاین لقب گرفته است. دروس آموزشی در “بابل“ توسط متخصصان آموزش زبان طراحی شده‌، دیالوگ‌های تعاملی به شما این اعتماد بنفس را می‌دهد که بتوانید صحبت کنید و تکنولوژی تشخیص صدای تعبیه شده در…

  • 123 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

بابل” (Babbel) اپلیکیشن یادگیری زبان است که در دو نسخه‌ی اندروید و iOS طراحی شده است. این اپلیکیشن در سال 2008 کارش را شروع کرد و در آن می‌توان زبانهایی چون انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ترکی، اسپانیایی، روسی و چند زبان دیگر را به صورت آنلاین و تحت وب آموخت. 

بابل اولین اپلیکیشن یادگیری زبان در دنیا است و یکی از پیشگامان نوآوری در عرصه‌ی آموزشهای آنلاین لقب گرفته است. دروس آموزشی در بابل توسط متخصصان آموزش زبان طراحی شده‌، دیالوگ‌های تعاملی به شما این اعتماد بنفس را می‌دهد که بتوانید صحبت کنید و تکنولوژی تشخیص صدای تعبیه شده در این اپلیکیشن به شما در هرچه بهتر بیان کردن دیالوگ‌ها کمک می‌کند. “بابل” دارای فناوری تشخیص گفتار برای کمک به تلفظ است، و از بازی‌ها و پادکست‌ها برای کمک به دانش‌آموزان در جهت یادگیری بهتر زبان کمک می‌گیرد. 

سیستم آموزشیبابل برای زندگی مدرن طراحی شده است و با در نظر داشتن اینکه همه مشغله‌ی کاری دارند، به شما این قابلیت را می‌دهد که در هر کجا و هر زمان، بر روی گوشی یا تلفن همراه و یا کامپیوتر خانگی، موارد آموزشی را مرور کنید. فرآیند طی شده در تمامی دستگاههای شما به روز شده و در هر دستگاهی می‌توانید به آخرین مرحله‌ای که بودید دسترسی پیدا کنید. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !