نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“یاوران زندگی نو”؛ گره‌گشای کار مردم

“یاوران زندگی نو”؛ گره‌گشای کار مردم
ایران
ایران

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

“فهیمه خلجی” از جوانان پرتلاش شهرستان ملایر، دبیر مؤسسه مردم نهاد “یاوران زندگی نو” است. او از کودکی شاهد اقدامات خیرخواهانه مادر در کمک به همنوع بوده و این موضوع مشوق خوبی برای فعالیت در زمینه خدمات درمانی افراد بی‌بضاعت بوده است. “خلجی” رابط بین نیازمندان و پزشکان است و بدون اینکه پولی را به کسی بدهد کار خدمات درمان بیماران نیازمند را با کمک پزشکان داوطلب برای مداوا انجام می‌دهد. وی از معتمدین خیرین حوزه درمان و پزشکی ملایر بشمار می‌آید و با 50 پزشک فوق‌تخصص، متخصص، جراح، آزمایشگاه، سونوگرافی، عینک‌سازی ،دندان‌سازی و…قرارداد بسته است. “خلجی” از خانواده هایی…

  • 353 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“فهیمه خلجی” از جوانان پرتلاش شهرستان ملایر، دبیر مؤسسه مردم نهاد “یاوران زندگی نو” است. او از کودکی شاهد اقدامات خیرخواهانه مادر در کمک به همنوع بوده و این موضوع مشوق خوبی برای فعالیت در زمینه خدمات درمانی افراد بی‌بضاعت بوده است. “خلجی” رابط بین نیازمندان و پزشکان است و بدون اینکه پولی را به کسی بدهد کار خدمات درمان بیماران نیازمند را با کمک پزشکان داوطلب برای مداوا انجام می‌دهد. وی از معتمدین خیرین حوزه درمان و پزشکی ملایر بشمار می‌آید و با 50 پزشک فوق‌تخصص، متخصص، جراح، آزمایشگاه، سونوگرافی، عینک‌سازی ،دندان‌سازی و…قرارداد بسته است. “خلجی” از خانواده هایی که به مؤسسه مراجعه می‌کنند بازدید به عمل می‌آورد و در صورت ثابت شدن اینکه  بطور واقعی نیازمند هستند، معرفی‌نامه برایشان صادر می کند تا تحت پوشش خدمات رایگان پزشکان قرار گیرند.

“خلجی” گفت: هدفم از خدمت در حوزه سلامت برای نیازمندان این است که آن‌ها علاوه بر رنج و درد فقر، درد بیماری نداشته باشند.

رویای خانم “فهیمه خلجی” این است که در استان‌های دیگر مؤسسات دیگر در سراسر کشور شکل بگیرد و رابطی باشد بین پزشکان و نیازمندان تا این حرکت روز به روز بزرگ‌تر شود.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !