نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

” آخرین لحظه در خانه”

” آخرین لحظه در خانه”
ایتالیا
ایتالیا
  • 2013

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

“آخرین لحظه در خانه” (Last Minute Sotto casa)  اولین سیستم ضد زباله برای تجارت خرده‌فروشی در مقیاس بزرگ است که از سال 2013 فعالیت خود را در ایتالیا آغاز کرده است. ” آخرین لحظه در خانه” وب سایتی است که به مغازه‌داران این امکان را  می‌دهد که مواد غذایی نزدیک به انقضا موجود در مغازه خود را به واسطه ارسال پیام “هشدار غذایی” برای مردم محلی ارسال کنند و قیمت‌های لحظه آخری را تبلیغ کنند. هدف این وب سایت جلوگیری از هدر رفتن مواد غذایی ، کمک به مردم برای یافتن مواد غذایی تازه با قیمت پایین و با کیفیت…

  • 18 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“آخرین لحظه در خانه” (Last Minute Sotto casa)  اولین سیستم ضد زباله برای تجارت خرده‌فروشی در مقیاس بزرگ است که از سال 2013 فعالیت خود را در ایتالیا آغاز کرده است. ” آخرین لحظه در خانه” وب سایتی است که به مغازه‌داران این امکان را  می‌دهد که مواد غذایی نزدیک به انقضا موجود در مغازه خود را به واسطه ارسال پیام “هشدار غذایی” برای مردم محلی ارسال کنند و قیمت‌های لحظه آخری را تبلیغ کنند.

هدف این وب سایت جلوگیری از هدر رفتن مواد غذایی ، کمک به مردم برای یافتن مواد غذایی تازه با قیمت پایین و با کیفیت است و به مغازه‌داران این امکان را می‌دهد  که از محصولاتی که در غیر این صورت دور ریخته می‌شدند، درآمد کمی کسب کنند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !