نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

آرزوی فوتبالی که برآورده شد

آرزوی فوتبالی که برآورده شد
ایران
ایران

نگارش توسط مهران میرزائی در ۰۸ بهمن ۱۴۰۲

از نوجوانی همیشه بیش از آنکه نگاهم تشنه ی بازی های مرسوم سن خودم باشد، بیشتر نگاهم تشنه ی ایثار و کمک به اطرافیان و نیازمندان جامعه بود. نه آنکه بازی نکنم و یا علاقه مند نباشم، ولی چیزی برای من لذت بخش تر از تصویر لبخند یک نیازمند که رفع غمی از او شده باشد نبود. و حالا دیگر جوانی هستم که دلم مملو از شور و اشتیاق به اسلام و انقلاب است و دنبال راهی می گردم تا دل ناآرام خود را مانند دریایی مواج در ساحل آن آرام کنم و چه دریایی زیباتر از مسیر طلبگی و…

  • 48 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

از نوجوانی همیشه بیش از آنکه نگاهم تشنه ی بازی های مرسوم سن خودم باشد، بیشتر نگاهم تشنه ی ایثار و کمک به اطرافیان و نیازمندان جامعه بود. نه آنکه بازی نکنم و یا علاقه مند نباشم، ولی چیزی برای من لذت بخش تر از تصویر لبخند یک نیازمند که رفع غمی از او شده باشد نبود.

و حالا دیگر جوانی هستم که دلم مملو از شور و اشتیاق به اسلام و انقلاب است و دنبال راهی می گردم تا دل ناآرام خود را مانند دریایی مواج در ساحل آن آرام کنم و چه دریایی زیباتر از مسیر طلبگی و خدمتگزاری به دین! حالا دیگر رسالتی بر شانه خود احساس می کنم و آن هم خدمت بیش از پیش به مردم شهری بود که آسمان شهر و دل زیبای مردم آن مملو از گرمای حیات بخش بود.

به دنبال ایده ای ساده بودم که مانند نهالی کوچک هر کسی با کم ترین هزینه و سریع ترین زمان آن را بکارد و از ثمر آن سالها همشهریانم بهره مند باشند.تا آنجا که متوجه شدم می توانیم از طریق دهیاری از دولت کمک بگیریم برای ساخت زمین فوتبالی که آرزوی چندین ساله ی جوانان و نوجوانان شهرمان بود؛ حالا دیگر وقت آن بود که جوانان شهرمان قبل از به میدان آمدن برای فوتبال به میدان عزم و جهاد بیایند تا تیمی شویم یکپارچه از امید به آینده، برای ساخت زمین فوتبال و خدا را شکر با کمک دولت و حضور قدرتمند مردم، توانستیم زمین فوتبالی همراه چمن مصنوعی آماده کنیم با دو ویژگی مهم که هم با حضور مردم سریع انجام شد و هم با کمک مسئولین ارزان قیمت تمام شد و آن هم فقط بخاطر همدلی و همکاری همشهریان عزیزم بود.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !