نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“آریل دریم” دوستدار محیط زیست

“آریل دریم” دوستدار محیط زیست
ایران
ایران
  • 2020

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۸ بهمن ۱۴۰۲

مجموعه “پانیا جهان پاکیزه بوم” از سال 1399 شروع به فرآیند تحقیق و توسعه در زمینه محصولات دوستدار محیط زیست کرد و در سال 1399 با برند “آریل دریم” و استقرار در پارک علم و فناوری شروع به فعالیت کرد. “آریل دریم” با همراهی علم؛ هنر؛ خلاقیت و آگاهی، محصولات طبیعی مجموعه لیف‌های لوفا، هم دوش افرا و کیسه ترنج را طراحی و تولید کرده است. در این فروشگاه محصولاتی برای افرادی با سبک زندگی پایدار، پسماند صفر و همچنین دوستداران محصولات جدید برای سبک زندگی متفاوت و آگاهانه در دسترس است. نام “آریل دریم” یا “رویای آریل” از نام…

  • 58 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

مجموعه “پانیا جهان پاکیزه بوم” از سال 1399 شروع به فرآیند تحقیق و توسعه در زمینه محصولات دوستدار محیط زیست کرد و در سال 1399 با برند “آریل دریم” و استقرار در پارک علم و فناوری شروع به فعالیت کرد.

“آریل دریم” با همراهی علم؛ هنر؛ خلاقیت و آگاهی، محصولات طبیعی مجموعه لیف‌های لوفا، هم دوش افرا و کیسه ترنج را طراحی و تولید کرده است.

در این فروشگاه محصولاتی برای افرادی با سبک زندگی پایدار، پسماند صفر و همچنین دوستداران محصولات جدید برای سبک زندگی متفاوت و آگاهانه در دسترس است.

نام “آریل دریم” یا “رویای آریل” از نام فرشته طبیعیت گرفته شده است و هدف این شرکت نیز مانند “آریل” حمایت از محیط زیست است.

 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !