نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

چگونه می شود در اینترنت سرچ کرد و همزمان به محیط زیست کمک کرد؟

چگونه می شود در اینترنت سرچ کرد و همزمان به محیط زیست کمک کرد؟
آلمان
آلمان

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

‏اگه تمایل دارید همزمان که یک موضوع را در اینترنت سرچ می‌کنید، به محیط زیست هم کمک کنید حتما از موتور جستجوی اکوزیا استفاده کنید! موتور جستجوی اکوزیا متعلق به شرکتی است که تقریباً ۸۰ درصد هزینه‌ی تبلیغاتی که داخل سرچ به شما نشان میدهد را خرج درخت کاری می‌کند! در کشورهایی که در تصویر نقشه نشان داده شده تا سال ۲۰۲۳ میلادی بیش از ۲۰ میلیون نفر از این موتور جستجو استفاده کرده اند و حدود ۲۰۰ میلیون درخت در ۳۵ کشور جهان کاشته اند و البته مردم هم میتوانند به صورت مستقیم به این شرکت جهت حفظ محیط…

  • 76 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

‏اگه تمایل دارید همزمان که یک موضوع را در اینترنت سرچ می‌کنید، به محیط زیست هم کمک کنید حتما از موتور جستجوی اکوزیا استفاده کنید!

موتور جستجوی اکوزیا متعلق به شرکتی است که تقریباً ۸۰ درصد هزینه‌ی تبلیغاتی که داخل سرچ به شما نشان میدهد را خرج درخت کاری می‌کند!

در کشورهایی که در تصویر نقشه نشان داده شده تا سال ۲۰۲۳ میلادی بیش از ۲۰ میلیون نفر از این موتور جستجو استفاده کرده اند و حدود ۲۰۰ میلیون درخت در ۳۵ کشور جهان کاشته اند و البته مردم هم میتوانند به صورت مستقیم به این شرکت جهت حفظ محیط زیست کمک مالی کنند. این موتور جستجو اگر چه از گوگل ضعیف‌تر هستش ولی تلفیقی از موتور جستجوی یاهو و بینگه(موتور ماکروسافت) می باشد.

‏‏امتیاز مهم این موتور جستجو این است که تقریباً تمام ورودی و خروجی مالی خود را شفاف می‌کنند و حتی میزان هزینه هایی که در هر کشور برای محیط زیست کرده اند را هم در سایت خود منتشر می کنند. اخیرا ‏نیز یک هوش مصنوعی به نام green ایجاد کرده اند که به سوالات شما با نگاه محیط زیستی جواب میدهد. پشتیبانی این هوش مصنوعی هم با شرکت OpenAl است و درآمد حاصل از آن نیز صرف فعالیت های محیط زیستی می شود.

این نوآوری اجتماعی علاوه بر کاشت، وظیفه حفظ و نگهداری درخت‌هایی را که میکارد را نیز بر عهده می گیرد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !