نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

اردوی پدر و پسری

اردوی پدر و پسری
ایران
ایران

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

بازی‌های “والد-فرزندی“ می‌تواند ابزار موثری برای انتقال تجربه ها و بهبود روابط بین پدر-مادرها و بچه‌های آنها باشد؛ والدین با کمک بازی می‌توانند نیازهای عاطفی فرزندان خود را بهتر درک کنند، به آنها پاسخ بدهند و بستری برای ایجاد یک پیوند قوی‌تر فراهم کنند.  هیئت “فتاح“ تلاش کرده تا در فضایی گرم و صمیمی پدرها و پسرها را کنار هم جمع کند و با برنامه ای جذاب و هدفمند ارتباط بین آنها را تقویت و در قالب اردویی به نام اردوی بازی محور پدر و پسری، آنها را به یک چالش خاطره انگیز دعوت کند. اردویی که سراسر تلاش و…

  • 88 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

بازی‌های والد-فرزندی میتواند ابزار موثری برای انتقال تجربه ها و بهبود روابط بین پدر-مادرها و بچه‌های آنها باشد؛ والدین با کمک بازی می‌توانند نیازهای عاطفی فرزندان خود را بهتر درک کنند، به آنها پاسخ بدهند و بستری برای ایجاد یک پیوند قوی‌تر فراهم کنند. 

هیئت فتاح تلاش کرده تا در فضایی گرم و صمیمی پدرها و پسرها را کنار هم جمع کند و با برنامه ای جذاب و هدفمند ارتباط بین آنها را تقویت و در قالب اردویی به نام اردوی بازی محور پدر و پسری، آنها را به یک چالش خاطره انگیز دعوت کند. اردویی که سراسر تلاش و فعالیت است ولی مملو از شیرینی و هیجان. 

اردویی که با تعهد به جمع آوری کل زباله های شخصی از آغاز تا اتمام اردو، شروع می شود و با تهیه ژتون برای گرفتن مواد اولیهی پختن غذا به مرحله جذاب خود میرسد، و وقتی با حل معما، آدرس ژتونها را یافتند میتوانند امیدوار به خوردن نهار باشند. 

ولی تازه مسابقه زمانی که مواد اولیه را از مسئول اردو دریافت میکنند به اوج جذابیت خود میرسد و باید با مواد اولیه بصورت گروهی در کنار هم، نهار پدر و پسری را درست و میل نمایند. 

بعد از آن نوبت به دیدن تماشای فیلم می‌رسد که پدر و پسری بنشینند و دقایقی کلیپی ۳ دقیقه ای تماشا کنند تا از روز ۱۳ آبان و علت نامگذاری آن به روز دانش آموز بهتر آگاه شوند. و در آخر آنچه به جا میماند عکس یادگاری پایان اردو هست که لحظاتی جذاب و دیدنی را به تصویر می کشد و آن را ماندگار میکند. 

بازیهای گروهی پدر و پسری حسابی تنور اردو را داغ میکند تا جایی که بدون اینکه خودشان متوجه باشند با بازی خیلی از مشکلات روابط خانوادگی تصحیح شده و کیفیت روابط پدر و پسری را ارتقاء داده و کودکان کار گروهی را یاد گرفته و حس تعهد و مسئولیتپذیری با حضور در مسابقه تقویت شده و این حضور صمیمانه نتیجهاش را در رابطه خانوادگی شرکت کنندگان در بعد از اردو به سبب روابط زیبایی که در فضای مسابقه شکل گرفته،نشان میدهد. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !