نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“الگو” برای خانواده و کودک

“الگو” برای خانواده و کودک
ایران
ایران
  • 2019

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اپلیکیشن “الگو” یک برنامه آموزش نقاشی برای کودکان است که از سال 1398 شروع به فعالیت کرده است. در این اپلیکیشن کودک با چالش‌های جالب نقاشی مواجه است که می‌تواند با دیگران رقابت سالمی داشته باشند. از مزایای این برنامه صحبت کردن و سرگرم شدن با “مندی” بوده که برای بچه‌ها بسیار خوشایند است. “مندی” نام کاراکتر جذاب این برنامه است. در این اپلیکیشن امکان ساخت آسان انیمیشن‌های دو بعدی وجود دارد که یک نقطه مثبت بسیار بزرگ محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به: الگوهای گام به گام، الگوهای رنگ آمیزی، الگوهای ترسیمی و … اشاره کرد. در…

  • 34 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

اپلیکیشن “الگو” یک برنامه آموزش نقاشی برای کودکان است که از سال 1398 شروع به فعالیت کرده است. در این اپلیکیشن کودک با چالش‌های جالب نقاشی مواجه است که می‌تواند با دیگران رقابت سالمی داشته باشند. از مزایای این برنامه صحبت کردن و سرگرم شدن با “مندی” بوده که برای بچه‌ها بسیار خوشایند است. “مندی” نام کاراکتر جذاب این برنامه است.

در این اپلیکیشن امکان ساخت آسان انیمیشن‌های دو بعدی وجود دارد که یک نقطه مثبت بسیار بزرگ محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به: الگوهای گام به گام، الگوهای رنگ آمیزی، الگوهای ترسیمی و … اشاره کرد.

در “الگو” ابزارهای زیادی برای نقاشی کشیدن و سرگرم شدن کودکان وجود دارد. همچنین امکان تفسیر نقاشی بچه‌ها در این اپلیکیشن وجود دارد. از مزایای “الگو” به عنوان اپلیکیشن آموزش مهارت می‌توان تقویت مهارت، آموزش قدم به قدم و … را نام برد.

الگو توانسته در سال های 1399 و 1400 کاندید دریافت بهترین اپلیکیشن خانواده و کودک در جشنواره “وب و موبایل” ایران شود.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !