نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“اورا رینگ”؛ حلقه انگشتری هوشمند

“اورا رینگ”؛ حلقه انگشتری هوشمند
استونی
استونی
  • 2013

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

“اورا رینگ” (Oura Ring)، دستگاه ردیاب هوشمند در قالب یک حلقه انگشتری است. این دستگاه با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، اطلاعاتی در مورد وضعیت خواب و سلامتی افراد به صورت شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌دهد. این دستگاه ضد آب طراحی شده و علاوه بر ردیابی خواب، قادر به ردیابی فعالیت بدنی، کالری سوزانده شده و زمان تمرینات ورزشی نیز است. این حلقه هوشمند، مجهز به سنسور فوتوپلیتی سموگرافی (PPG) برای ضربان قلب و تنفس، سنسور ضریب دمای منفی (NTC) برای دمای بدن و شتاب سنج و نظارت بر حرکت است. تمام داده‌های مربوط در برنامه “اورا” ذخیره می‌شوند و کاربران می‌توانند…

  • 217 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“اورا رینگ” (Oura Ring)، دستگاه ردیاب هوشمند در قالب یک حلقه انگشتری است.
این دستگاه با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، اطلاعاتی در مورد وضعیت خواب و سلامتی افراد به صورت شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌دهد. این دستگاه ضد آب طراحی شده و علاوه بر ردیابی خواب، قادر به ردیابی فعالیت بدنی، کالری سوزانده شده و زمان تمرینات ورزشی نیز است.
این حلقه هوشمند، مجهز به سنسور فوتوپلیتی سموگرافی (PPG) برای ضربان قلب و تنفس، سنسور ضریب دمای منفی (NTC) برای دمای بدن و شتاب سنج و نظارت بر حرکت است. تمام داده‌های مربوط در برنامه “اورا” ذخیره می‌شوند و کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن به داده‌های خود دسترسی پیدا کنند. این دستگاه اطلاعات را از طریق بلوتوث به یک اپلیکیشن موبایل ارسال می‌کند.

تاکنون حدود 500 هزار حلقه “اورا” در 100 کشور جهان به فروش رسیده است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !