نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“اولیو”؛ جلوگیری از هدررفت غذا

“اولیو”؛ جلوگیری از هدررفت غذا
انگلستان
انگلستان
  • 2015

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

“اولیو”، (OLIO) اپلیکیشنی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا غذا یا اشیاء اضافی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و به جلوگیری از هدر رفت غذا و تولید زباله کمک کنند. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۵ در تأسیس شد. اولیو هدف اصلی خود را کاهش غذای هدررفته و کمک به افراد نیازمند تعریف کرده است. این اپلیکیشن با اتصال کاربران به هم، امکان اشتراک گذاری غذاهای باقی‌مانده را فراهم می‌کند. کاربران و بسیاری از کسب و کارها می‌توانند غذاهای باقی‌مانده یا مواد غذایی را که قصد دارند اهدا کنند، به اپلیکیشن اضافه کنند که شامل عکس‌ها،…

  • 44 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“اولیو”، (OLIO) اپلیکیشنی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا غذا یا اشیاء اضافی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و به جلوگیری از هدر رفت غذا و تولید زباله کمک کنند.
این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۵ در تأسیس شد. اولیو هدف اصلی خود را کاهش غذای هدررفته و کمک به افراد نیازمند تعریف کرده است. این اپلیکیشن با اتصال کاربران به هم، امکان اشتراک گذاری غذاهای باقی‌مانده را فراهم می‌کند.

کاربران و بسیاری از کسب و کارها می‌توانند غذاهای باقی‌مانده یا مواد غذایی را که قصد دارند اهدا کنند، به اپلیکیشن اضافه کنند که شامل عکس‌ها، توضیحات و جزئیات مانند تاریخ انقضا و محل قرار گیری است.
سایر کاربران می‌توانند در اپلیکیشن جستجو کنند و غذاهای باقی‌مانده در نزدیکی خود را ببینند. سپس می‌توانند درخواست برای دریافت آنها ارسال کنند.
با استفاده از اولیو، کاربران می‌توانند به کاهش تولید غذای هدررفته و حفظ محیط زیست کمک کنند. همچنین با همبستگی و همکاری با دیگران، ارتباط اجتماعی و حس نوع‌دوستی شان را تقویت کنند.
در نسخه‌های جدید این برنامه کاربردی کاربران به جز غذا، هرچه که بخواهند را می‌توانند اهدا کنند یا دریافت کنند.

 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !