نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“ایر بی ان بی”؛ برنامه جهانی اجاره اقامتگاه

“ایر بی ان بی”؛ برنامه جهانی اجاره اقامتگاه
آمریکا
آمریکا
  • 2008

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۸ بهمن ۱۴۰۲

“ایر بی ان بی” (Airbnb) پلتفرم آنلاین گردشگری است. در این اپلیکیشن میزبان‌ها املاک خود را به عنوان مکان‌های اقامتی به مهمانان اجاره می‌دهند و مهمان می‌تواند محل اقامت خود را از بین خانه‌ها، ویلاها، آپارتمان‌ها و یا اتاق‌های خصوصی انتخاب کند. مهمانان در این اپلیکیشن می‌توانند به راحتی با جستجوی محله به تصاویر، توضیحات، نظرات مهمانان قبلی و قیمت دسترسی داشته باشند. هنگامی که مهمان اقامت خود را انتخاب کرد، می‌تواند با میزبان تماس بگیرد و جزئیات بیشتری درباره اقامت، قوانین خانه و سایر جزئیات را بررسی کند. پس از تایید رزرو، مهمان مبلغ اجاره را پرداخت می‌کند. کاربران…

  • 55 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“ایر بی ان بی” (Airbnb) پلتفرم آنلاین گردشگری است. در این اپلیکیشن میزبان‌ها املاک خود را به عنوان مکان‌های اقامتی به مهمانان اجاره می‌دهند و مهمان می‌تواند محل اقامت خود را از بین خانه‌ها، ویلاها، آپارتمان‌ها و یا اتاق‌های خصوصی انتخاب کند.

مهمانان در این اپلیکیشن می‌توانند به راحتی با جستجوی محله به تصاویر، توضیحات، نظرات مهمانان قبلی و قیمت دسترسی داشته باشند. هنگامی که مهمان اقامت خود را انتخاب کرد، می‌تواند با میزبان تماس بگیرد و جزئیات بیشتری درباره اقامت، قوانین خانه و سایر جزئیات را بررسی کند. پس از تایید رزرو، مهمان مبلغ اجاره را پرداخت می‌کند.

کاربران می‌توانند تورهای شهری، کلاس‌های آموزشی، تست غذاها، تجربیات فرهنگی و بسیاری از فعالیت‌های دیگر را به صورت منحصر به فرد در سفر خود تجربه کنند فقط کافی است از طریق اپلیکیشن این تورها را رزرو کنند.

این پلتفرم به میزبانان امکان می‌دهد درآمدی اضافی کسب کنند و به مهمانان امکان می‌دهد در یک محیط خانگی و محلی اقامت کنند.

“ایر بی ان بی” در حال حاضر در بیش از 190 کشور در سراسر جهان و بیش از ۳۰۰۰ شهر فعالیت می‌کند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !