نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

با “طبایع”؛ طب سنتی در دسترس همه

با “طبایع”؛ طب سنتی در دسترس همه
ایران
ایران
  • 2011

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

“طبایع” از سال 1390 فعالیت خود را در قالب اپلیکیشن موبایلی “طب سنتی” شروع کرده است. “طبایع” با بهره‌گیری از متون علمی و معتبر و همکاری با اطبای متخصص “طب ایرانی” مأموریت خود را در راستای آگاهی عمومی مردم نسبت به طب سنتی ایران و اصلاح الگوی تغذیه و سبک زندگی تعریف کرده است. در راستای هدف “طبایع” سرویس تست “مزاج شناسی” به صورت آنلاین در اپلیکیشن وجود دارد، اصل “مــزاج ” یکی از محوری ترین مبانی طب سنتـی ایـران است. بسیـاری از تشخیص ها و درمـان های حکمـای طب سنتی ایران بر اساس وضعیت مـزاج سلامت و بیماری افراد…

  • 89 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“طبایع” از سال 1390 فعالیت خود را در قالب اپلیکیشن موبایلی “طب سنتی” شروع کرده است. “طبایع” با بهره‌گیری از متون علمی و معتبر و همکاری با اطبای متخصص “طب ایرانی” مأموریت خود را در راستای آگاهی عمومی مردم نسبت به طب سنتی ایران و اصلاح الگوی تغذیه و سبک زندگی تعریف کرده است. در راستای هدف “طبایع” سرویس تست “مزاج شناسی” به صورت آنلاین در اپلیکیشن وجود دارد، اصل “مــزاج ” یکی از محوری ترین مبانی طب سنتـی ایـران است. بسیـاری از تشخیص ها و درمـان های حکمـای طب سنتی ایران بر اساس وضعیت مـزاج سلامت و بیماری افراد استوار بوده است. به همین دلیل در مرحله اول کاربر با انجام این تست ، با وضعیت خود از لحاظ مزاجی آشنا می‌شود و در مرحله بعد به درمان از طریق “طب سنتی” بپردازد. 

 “طبایعبه دنبال این است تا فضای غیر علمی و پر حاشیهای که در طب سنتی ایجاد شده است را با محتوایی علمی، مورد اطمینان و منطبق با معیارهای امروز جایگزین کند. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !