نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“بنوا”، عطر بر پایه اسانس پسته

“بنوا”، عطر بر پایه اسانس پسته
ایران
ایران
  • 2018

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

گروه دانش بنیان تولید عطر “بنوا ” فعالیت خود را با اختراع و ثبت جهانی “اسانس معطر پوست پسته“ در مرکز رشد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آغاز کرد. این گروه موفق به تولید و عرضه محصولات عطر “بنوا “ شد که برای نخستین بار در جهان عطرهایش بر پایه اسانس طبیعی پوست پسته است.  نام بنوا  (benowa) برگرفته از نام “بنه“ یا “پسته وحشی“ است. درخت بنه با نام علمی (Pistacia Atlantica) ازجمله درختان بسیار با ارزش و زیبای طبیعت ایران است که به صورت کاملا خودرو در غرب و جنوب ایران می‌روید.  تیم “بنوا “تا کنون موفق به طراحی و…

  • 98 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

گروه دانش بنیان تولید عطر بنوافعالیت خود را با اختراع و ثبت جهانی اسانس معطر پوست پسته در مرکز رشد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آغاز کرد. این گروه موفق به تولید و عرضه محصولات عطر بنوا شد که برای نخستین بار در جهان عطرهایش بر پایه اسانس طبیعی پوست پسته است. 

نام بنوا  (benowa) برگرفته از نام بنه یا پسته وحشی است. درخت بنه با نام علمی (Pistacia Atlantica) ازجمله درختان بسیار با ارزش و زیبای طبیعت ایران است که به صورت کاملا خودرو در غرب و جنوب ایران می‌روید. 

تیم بنوا تا کنون موفق به طراحی و تولید محصولات مختلفی شده که در حال حاضر چهار رایحه (Rainy Garden, Rageh Vally, Deep smoke, Sweet Kiss)  و دو اسانس منحصر بفرد ( اسانس پوست پسته تازه و اسانس  دودی طبیعی) پس از گذراندن مراحل آزمایشی و کنترل کیفی در حال عرضه به بازارهای داخلی و خارجی است. 

 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !