نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

بوم گردی از نوع “تنتر”

بوم گردی از نوع “تنتر”
آمریکا
آمریکا
  • ۲۰۱۵

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

“تنتر” (Tentrr) یک پلتفرم آنلاین کشف تورها و فعالیت‌های بوم گردی است. برنامه‌های معرفی شده توسط این سامانه توسط تعداد قابل توجهی از راهنمایان و طیبعت گردهای خصوصی ارائه می‌گردد. این شرکت با به کارگیری توان افراد محلی اقدام به ایجاد تجارب بوم گردی منحصربه‌فرد برای کاربران خود می‌کند این امکانات از طریق فروشگاه آنلاین در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این شرکت انواع فعالیت‌های خاص و هیجان انگیز را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. گردشگران به راحتی می‌توانند تجربه بوم گردی مورد علاقه خود را پیدا کرده و آن را رزرو کنند.

  • 63 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“تنتر” (Tentrr) یک پلتفرم آنلاین کشف تورها و فعالیت‌های بوم گردی است. برنامه‌های معرفی شده توسط این سامانه توسط تعداد قابل توجهی از راهنمایان و طیبعت گردهای خصوصی ارائه می‌گردد. این شرکت با به کارگیری توان افراد محلی اقدام به ایجاد تجارب بوم گردی منحصربه‌فرد برای کاربران خود می‌کند این امکانات از طریق فروشگاه آنلاین در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این شرکت انواع فعالیت‌های خاص و هیجان انگیز را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. گردشگران به راحتی می‌توانند تجربه بوم گردی مورد علاقه خود را پیدا کرده و آن را رزرو کنند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !