نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“بوکاپو”؛ معدن خلاصه کتاب

“بوکاپو”؛ معدن خلاصه کتاب
ایران
ایران
  • 2018

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

“فرشید واحدیان ” مدیر استارتاپ “بوکاپو” است که همراه تیمش در سال 1397 فعالیت خود را در حوزه خلاصه‌ی کتاب‌های روز دنیا آغاز کرده است . در “کاپو” ارائه‌ی خلاصه‌ی کتاب‌ها، مجلات و… در قالب‌های ۲۰ الی ۳۰ دقیقه‌ای است که  گام مهمی در راستای آشتی با مطالعه است. “بوکاپو” ترکیب دو کلمه‌ی (book) به معنی کتاب و (capo) است که در زبان ایتالیایی به معنای مدیر است. “بوکاپو” کتاب‌ها و مقالات مجلات پرفروش و روز دنیا را به صورت چند قسمت و خلاصه ارائه می‌دهد. خلاصه کتاب‌هایی که در “بوکاپو” ارائه می‌شوند دو دسته اند: یک دسته کتاب‌های پرفروش…

  • 20 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“فرشید واحدیان ” مدیر استارتاپ “بوکاپو” است که همراه تیمش در سال 1397 فعالیت خود را در حوزه خلاصه‌ی کتاب‌های روز دنیا آغاز کرده است . در “کاپو” ارائه‌ی خلاصه‌ی کتاب‌ها، مجلات و… در قالب‌های ۲۰ الی ۳۰ دقیقه‌ای است که  گام مهمی در راستای آشتی با مطالعه است.

“بوکاپو” ترکیب دو کلمه‌ی (book) به معنی کتاب و (capo) است که در زبان ایتالیایی به معنای مدیر است. “بوکاپو” کتاب‌ها و مقالات مجلات پرفروش و روز دنیا را به صورت چند قسمت و خلاصه ارائه می‌دهد.

خلاصه کتاب‌هایی که در “بوکاپو” ارائه می‌شوند دو دسته اند: یک دسته کتاب‌های پرفروش سال‌های قبل است  که شناخته شده‌اند و یا توسط اساتید بزرگ دنیا توصیه یا نوشته شده‌اند و دسته‌ی دیگر کتاب‌های جدیدی است که پتانسیل شناخته شدن را دارند که این کتاب‌ها عموما با چند سال تاخیر وارد بازار ایران می‌شوند و از آن‌جایی که  این خلاصه کتاب‌ها  از نسخه‌ی اصلی آن‌ها تهیه می‌شود، خلاصه‌ی ترجمه شده‌ی آن‌ها  زودتر از انتشار ترجمه‌ی کتاب ارائه می‌شود.

در “بوکاپو” تنها با صرف روزی نیم ساعت در پای گوشی یا کامپیوتر ، می‌توان سالانه حدود ۴۰۰ کتاب از برترین کتاب‌های دنیا را به طور خلاصه مطالعه کرد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !