نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

جاده ای تاریک که با نور وجود مردم روشن شد

جاده ای تاریک که با نور وجود مردم روشن شد
ایران
ایران

نگارش توسط مهران میرزائی در ۰۸ بهمن ۱۴۰۲

در یک جمله کوتاه فقط می‌توان گفت تصادفات جاده‌ای؛ آن قصه‌ای است که به خصوص در عید نوروز کام خیلی از مردم را تلخ می‌کند. در شهر “قزوین“ که یکی از شاه راه های اصلی ارتباطی کشور است، هر ساله شاهد تصادفات زیادی هستیم و  همین باعث شد جمعی از افراد شهر که دغدغه‌مند و دلسوز بودند دور هم جمع شدند و بعد از تحقیقتات بسیار به این ایده رسیدند که به عنوان “همیاران پلیس“ در ایام خاص مثل عید نوروز که تصادفات زیاد است، در کنار پلیس راهور در مناطق حادثه خیز بایستند و از لبخند زیبای عیدانه مردم…

  • 56 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

در یک جمله کوتاه فقط می‌توان گفت تصادفات جادهای؛ آن قصهای است که به خصوص در عید نوروز کام خیلی از مردم را تلخ میکند. در شهر قزوین که یکی از شاه راه های اصلی ارتباطی کشور است، هر ساله شاهد تصادفات زیادی هستیم و  همین باعث شد جمعی از افراد شهر که دغدغه‌مند و دلسوز بودند دور هم جمع شدند و بعد از تحقیقتات بسیار به این ایده رسیدند که به عنوان همیاران پلیس در ایام خاص مثل عید نوروز که تصادفات زیاد است، در کنار پلیس راهور در مناطق حادثه خیز بایستند و از لبخند زیبای عیدانه مردم عزیزمان حفاظت کنند تا کام شیرین آنها تلخ نشود. 

 این گروه دغدغه‌مند برای کمک گرفتن و هماهنگی پیش مسئولین شهر رفتند و آنها هم با تمام توانی که داشتند از طرح آن‌ها حمایت کردند. و مردم به میدان آمدند و فعالیت روزانه در دو شیفت صبح و عصر در مناطق حادثه خیز در ایام عید نوروز بصورت کاملا مردمی اجرا شد و عمل خالصانه مردم اثر خودش را گذاشت و میزان قابل توجهی تصادفات جادهای در قزوین کاهش پیدا کرد. و این عملیات مردمی، تاییدی شد بر این باور که قدرت مردم، راهگشای خیلی از مشکلات اجتماعی است.حالا دیگر لازم است باور کنیم که مردم دست توانایی برای کمک به دولت دارند. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !