نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

آرشیو ۱۰۰ سال حضور سیاه پوستان در هلند

آرشیو ۱۰۰ سال حضور سیاه پوستان در هلند
هلند
هلند

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

“جسیکا دابرو” (Jessica de Abreu) برای دانشجویان و متخصصان جوان آفریقایی تبار، آرشیوی از تاریخ نژاد، استعمار و بردگی در “هلند”  گردآوری کرده است. از طریق شبکه پیشنهادی “دابرو”  یک پروژه هنری و تاریخ شفاهی توسعه پیدا کرده است که در آن تاریخ حضور سیاه‌ پوستان  هلندی (مهاجر) جمع‌آوری شده و تمرین‌هایی  پیرامون فعالیت‌ها و تغییرات اجتماعی مورد بررسی و تمرین صورت می‌گیرد. این اطلاعات تاریخی از طریق یک وب‌سایت به صورت فیلم‌ها و فایل‌های صوتی در دسترس خواهند بود. نمایشگاه رویدادهای جانبی و انتشار برخی مطالب در  نشریات جزء دیگر بخش‌های کار “دابرو” است.

  • 20 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“جسیکا دابرو” (Jessica de Abreu) برای دانشجویان و متخصصان جوان آفریقایی تبار، آرشیوی از تاریخ نژاد، استعمار و بردگی در “هلند”  گردآوری کرده است.

از طریق شبکه پیشنهادی “دابرو”  یک پروژه هنری و تاریخ شفاهی توسعه پیدا کرده است که در آن تاریخ حضور سیاه‌ پوستان  هلندی (مهاجر) جمع‌آوری شده و تمرین‌هایی  پیرامون فعالیت‌ها و تغییرات اجتماعی مورد بررسی و تمرین صورت می‌گیرد. این اطلاعات تاریخی از طریق یک وب‌سایت به صورت فیلم‌ها و فایل‌های صوتی در دسترس خواهند بود. نمایشگاه رویدادهای جانبی و انتشار برخی مطالب در  نشریات جزء دیگر بخش‌های کار “دابرو” است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !