نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

حل مشکل ضایعات مواد غذایی

حل مشکل ضایعات مواد غذایی
انگلستان
انگلستان
  • 2012

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه “فیوژنز” (FUSIONS) برای کاهش قابل توجه ضایعات مواد غذایی تلاش می‌کند. این پروژه پلتفرمی ایجاد می‌کند تا یک چشم‌انداز و استراتژی مشترک برای جلوگیری از اتلاف و هدر رفت مواد غذایی در کل زنجیره تامین از طریق نوآوری اجتماعی ایجاد کند. در واقع، این جنبش نقش مهمی در یافتن راه‌هایی برای استفاده از مازاد مواد غذایی ایفا کرده است که در غیر این صورت به هدر می‌رفتند. این امر از طریق ایجاد محصولات غذایی جدید یا از طریق نوآوری‌هایی حاصل شده است که امکان توزیع مجدد آن را در سازمان های خیریه فراهم می کند. این پروژه به موارد…

  • 21 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

پروژه “فیوژنز” (FUSIONS) برای کاهش قابل توجه ضایعات مواد غذایی تلاش می‌کند.

این پروژه پلتفرمی ایجاد می‌کند تا یک چشم‌انداز و استراتژی مشترک برای جلوگیری از اتلاف و هدر رفت مواد غذایی در کل زنجیره تامین از طریق نوآوری اجتماعی ایجاد کند. در واقع، این جنبش نقش مهمی در یافتن راه‌هایی برای استفاده از مازاد مواد غذایی ایفا کرده است که در غیر این صورت به هدر می‌رفتند. این امر از طریق ایجاد محصولات غذایی جدید یا از طریق نوآوری‌هایی حاصل شده است که امکان توزیع مجدد آن را در سازمان های خیریه فراهم می کند.

این پروژه به موارد زیر کمک می‌کند:

هماهنگ سازی نظارت بر ضایعات مواد غذایی؛

درک بهتر از میزانی که نوآوری اجتماعی می تواند ضایعات مواد غذایی را کاهش دهد.

و توسعه رهنمودهایی برای سیاست مشترک زباله های غذایی برای اتحادیه اروپا به این دلیل که ضایعات مواد غذایی اثرات زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی شدیدی ایجاد می کند.

 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !